המסחר באחד העם ננעל בעליות קלות; נייס זינקה עקב הדו"חות החיוביים

המסחר בבורסה בת"א ננעל היום בעליות שערים קלות, על רקע התחזקותו של הדולר אל מול השקל והתיקונים האחרונים בבורסת ניו-יורק, בה מתנהל המסחר בשעה זו במגמה שלילית עקב פרסום נתוני תעסוקה מאכזבים.

עם סיום המסחר על מדד ת"א 25 ב-0.2%, מדד ת"א 100 עלה ב-0.2% גם הוא, ומדד הנדל"ן הוסיף 1% לערכו. מדד הטכנולוגיה ירד ב-0.2%, מדד הנפט והגז התחזק ב-0.5%, ומדד הבנקים ננעל סביב רמות הפתיחה.

חברת פתרונות התוכנה נייס דיווחה היום על הכנסות שיא לרבעון האחרון של שנת 2013. מהדו"ח עולה כי החברה הגדילה את הכנסתה בשיעור של 13.7% ל-270.2 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וכי הרווח הנקי לרבעון עמד על 24.2 מיליון דולר. מניית החברה זינקה היום בתגובה לפרסומים, והוסיפה 1.8% לערכה.

מניית חברת גינדי השקעות נחלשה היום ואיבדה 0.7% מערכה, לאחר שהבוקר הודיעה החברה לבורסה כי שניים מבעלי השליטה בחברה, מנור גינדי ואורי לוי, נעצרו שלשום על ידי משטרת ישראל בחשד לעבירות מרמה ומתן שוחד. בחברה בחרו לגבות את השניים בהודעה אשר שלחו לבורסה, וכתבו כי "להערכת החברה נכון למועד דוח זה, בהתנהלותה של החברה הבת ו/או בהתנהלותם של נושאי המשרה בפרשה האמורה, לא נפל כל רבב ודופי. לאחר בירור העובדות יתברר כי שמם שורבב לפרשה בשוגג".

צילום: אהוב כוהנים

בתגובה לעליות האחרונות בערך הדולר, אמרו הבוקר במחלקת המחקר של FXCM ישראל כי  "המומנטום החזק הוא עדיין תולדה של הפריצה הטכנית אשר התרחשה בשבוע שעבר בעקבות התערבויות בנק ישראל. נראה שבאזור 3.51-3.54 היו ממוקמות לא מעט הוראות סטופ של ספקולנטים, והעלייה מעל רמות אלה למעשה "העיפה" אותם והגבירה את המומנטום".

"אין ספק שבנק ישראל רשם לזכותו ניצחון במאבק מול הספקולנטים" המשיכו. "הבנק השיב לעצמו את 'כוח ההרתעה', וכעת נפתח הפתח ליעדים גבוהים יותר – 3.55 ולאחר מכן 3.57. ואולם, סביר להניח שנראה היחלשות של המומנטום הנוכחי ותיקונים. מבחינה טכנית, כדי לקבוע שאכן אנו עדים למפנה, אנחנו רוצים לראות סדרה עקבית של שיאים עולים ותחתיות עולות". לידיעה המלאה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן