המסחר באחד העם ננעל בעליות שערים קלות

המסחר בבורסה באחד העם ננעל היום בעליות שערים על רקע הנעילה הפתיחה החיובית בוול סטריט והמשך מבצע צוק איתן. היום הודיע מנהל התעופה האמריקאי כי הוא מבטל את איסור הטיסות אל ישראל לאחר יומיים בו חברות אמריקאיות וחברות משאר העולם לא נחתו בשדה התעופה בן גוריון.

מדד ת"א 25 ננעל ללא שינוי, ומדד ת"א 100 עלה ב-0.1% ומדד הבנקים נחלש ב-0.1%. מדד התקשורת נחלש ב-0.5%, מדד הנדל"ן עלה ב-0.5% ומדד הנפט והגז איבד 0.1% מערכו.

אתמול הודיעה מנכ"לית מגדל, ענת לוין כי היא בוחנת את המשך דרכה בחברה, זאת לאחר שהיא מכהנת בתפקיד כחצי שנה בלבד. ברקע הדברים ככל הנראה חילוקי דעות בין לוין ובעלי השליטה, משפחת אליהו. מניית מגדל עלתה ב-1%.


צילום: אהוד כהנים

"למרות המשך המבצע בעזה, השקל ממשיך להפגין עוצמה למול שני המטבעות העיקריים בעולם- הדולר והאירו", כך אומרים הבוקר ב-FXCM ישראל. "הדולר-שקל צנח מתחת לרף 3.41 וכעת הוא שוב בדרכו לבחון את השפל ב-3.4. לאחר שני ניסיונות כושלים לשבור מתחת רמה זו, בשל התערבות בנק ישראל, הסבירות לשבירה הפעם גבוהה במיוחד, אלא אם כן נראה התערבות של בנק ישראל. שבירה מתחת רמה זו תחשוף את 3.38".

"גם האירו ממשיך לצנוח למול השקל, וזאת על רקע המתיחות בין רוסיה למערב על רקע הפלת המטוס המלזי מעל אוקראינה. האירו צנח אמש לשפל של 8 חודשים למול הדולר, ואילו האירו-שקל צנח מתחת לרף 4.6, לרמה הנמוכה ביותר מאז ינואר 2011".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן