המסחר בבורסה ננעל במגמה חיובית; שמן זינקה ב-8.2%

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל גם היום במגמה חיובית, לאחר שאתמול ננעלו המדדים המרכזיים בעליות חדות בעקבות המגמה החיובית שנרשמה בסוף השבוע בוול סטריט. יום שישי, כזכור, נסגרו מדדי הדאו ג'ונס וה-S&P בעליות של יותר מ-1% ושברו שיאים חדשים.

עם סיום המסחר היום בת"א שלטה מגמה חיובית קלה, כשמדד ת"א 25 התחזק ב-0.2%, וכמוהו גם מדד ת"א 100. מדד הבנקים ירד ב-0.5%, מדד התקשורת התחזק ב-0.7% ומדד הנפט והגז נחלש ב-0.9%. מניית חברת שמן זינקה היום והוסיפה 8.2% לערכה – זאת לאחר שהמנכ"ל יוסי לוי הודיע במפתיע על התפטרותו.

יחס הדולר-שקל מתקרב עוד יותר לרמה של 3.8, וב-FXCM ישראל ציינו הבוקר כי "פריצה מעל 3.80 עשויה לדרבן כעת ספקולנטים נוספים להצטרף לגל השורי, ולדחוף את הצמד קדימה, כאשר היעד הבא כעת הוא 3.815. מאז שהחל הבנק בצמצום הרכישות אנו עדים לשינוי חיובי, ומרשים בעוצמתו, במגמה של הדולר בעולם, כשהמפנה של הדולר-שקל הוא תולדה מקומית של תהליך זה. הווקטור החיובי של כלכלת ארצות הברית, לעומת ההאטה בצמיחה של כלכלת ישראל, ותחילת הקשחת מדיניותו המוניטרית של הפד לעומת המדיניות המרחיבה של בנק ישראל, אמורים להמשיך ולתחזק את האופטימיות המתבטאת בשבירת רמות התנגדות ועליות נוספות בדולר-שקל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן