המסחר בוול סטריט ננעל במגמה חיובית

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים על רקע הנעילה השלילית ביום שישי האחרון והציפייה לפרסום מדד מנהלי הרכש. עונות הדוחות ממשיכה להשפיע גם היא על המסחר.

בהראל פיננסים מציינים היום "השבוע החולף התאפיין ברובו בירידות, במיוחד ביום המסחר האחרון . מי שהוביל את הירידות היה השוק האמריקאי שירד כ-3% בחודש האחרון. מנגד, אירופה סוגרת את אחד החודשים החזקים עם עליות של 6.5% ביורוסטוקס 50 ובכך פותחת את אחד הפערים הגדולים ביותר מול השוק האמריקאי בשנים האחרונות".

"מעבר לדולר החזק ולנתוני הצמיחה המאכזבים, הירידות בארה"ב נובעים גם מעונת הדו"חות שבינתיים לא מספקת חדשות טובות. כחצי מהחברות פרסמו דו"חות וכמעט 71% הכו תחזיות, אבל ראינו את הורדת התחזיות המשמעותית ביותר ב-6 השנים אחרונות".

צילום: thinkstock

כאמור המדדים המרכזיים יורדים לפי שעה, מדד הדאו ג'ונס מאבד 0.2% מערכו, מדד ה-S&P 500 יורד ב-0.1% ומדד הנאסד"ק נחלש ב-0.5%. 

חברת אקסון מובייל הפתיעה כשדיווחה היום על רווח של 1.56 דולר למניה ברבעון האחרון, זאת לעומת 1.91 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד כמו גם כנגד ציפיות האנליסטים שהצביעו על רווח נקי של 1.34 דולרים למניה בלבד. מניית החברה הגיבה בעליות ולפי שעה היא מטפסת ב-1.1%.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן