המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת לאחר פרסום הפרוטוקולים מישיבת הפד

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת על רקע פרסום הפרוטוקולים מישיבתו האחרונה של הבנק הפדרלי המרכזי (הפד). המשקיעים יבחנו את הפרוטוקולים בניסיון לזהות רמזים אודות מצב המשק האמריקאי לראייתם של ראשי הבנק, ויבחנו כל רמיזה באשר למועד העלאת הריבית במשק. 

בנוסף לפרסום המדובר, את מרבית תשומת הלב המשיכה לרכז גם היום יוון. אתמול התבטא ראש הממשלה הנבחר וטען כי ממשלתו תיסרב להתפשר בדרישתה לסיום מדיניות הצנע במדינה. משמעות הדבר היא כי אם מדינות גוש היורו לא יבואו לקראתה, יוון עלולה להיפרד כבר בעתיד הקרוב מהגוש.

כל אלו, כאמור, עמדו ברקע למסחר בניו יורק אשר ננעל היום במגמה מעורבת. מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.1%, מדד ה-S&P 500 ננעל סביב רמות הפתיחה ומדד הנאסד"ק דווקא התחזק ב-0.1%. בבורסות אירופה מתנהל המסחר במגמה מעורבת, כשבפריז מתחזקת הבורסה ומוסיפה 0.8% לערכה, בעוד בלונדון נרשמות ירידות של 0.3%. מדד הדאקס הגרמני מתחזק בשעה זו ב-0.3%.


צילום: thinkstock

חברת מזור רובוטיקה הישראלית נחלשה לאחר פרסום דו"חות הסיכום הרבעוניים שלה. על פי הדו"חות, החברה רשמה הפסד תפעולי בגובה 3.5 מיליון דולר. היום מניית החברה איבדה 1.4% מערכה. מנגד, חברת פלוריסיטם  התחזקה והוסיפה 3% לערכה, לאחר שהחברה דיווחה על תוצאות חיוביות בניסוי אשר ערכה רשות הבריאות הלאומית בארה"ב באחד ממוצרי החברה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן