המסחר בוול סטריט ננעל במגמה שלילית

המסחר בבורסה בניו יורק מתנהל בש/עה זו במגמה מעורבת – על רקע הירידות בהן ננעל המסחר אמש,ועל רקע המשך עונת הדו"חות אשר ממשיכה להעסיק את המשקיעים. בנוסף, המשקיעים מגיבים לפרסום אודות הדרישות השבועיות לדמי אבטלה אשר פורסם היום – והיה הנמוך ביותר מזה למעלה מ-40 שנה. כעת, יש הטוענים כי נראה כי השוק בשל להתחלת העלאות הריבית במשק האמריקאי.

בשעה זו, כאמור, מתנהל המסחר במגמה מעורבת – כשמדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.1%, בעוד מדד ה-S&P 500 עולה ב-0.1% ומדד הנאסד"ק מטפס ב-0.4%. בבורסות אירופה נרשמת בשעה זו מגמה מעורבת גם כן, על רקע הדיווחים כי ראש הממשל היווני, אלכסיס ציפראס, העביר היום רשימה נוספת של רפורמות כלכליות, בדרך לקבלת כספי הסיוע עליהם סוכם עם מדינות האיחוד האירופי.

בגזרת המניות, כאמור, ממשיכה עונת הדו"חות בארה"ב לרכז את מרבית תשומת הלב. ענקית התרופות הישראלית טבע זוכה היום לתשומת לב רבה, לאחר שניסיונות החברה להשתלט על חברת התרופות מיילן נתקלו בקושי משמעותי – לאחר שמוקדם יותר היום הודיעה קרן ההשקעות ההולנדית המשקיעה בחברה כי היא מפעילה את "גלולת המוות" ממנה חששו בטבע, ומשתלטת על החברה. בשעה זו מניית החברה הישראלית דווקא מתחזקת – ומטפסת ב-0.3%. מניית ענקית המכוניות ג'נרל מוטורס מזנקת בשעה זו ומוסיפה 5% לערכה, לאחר שדיווחה מוקדם יותר על זינוק חד ברווח הנקי במהלך הרבעון האחרון, אשר הסתכם ב-1.1 מיליארד דולר. ענקית הטכנולוגיה אפל מתאוששת לאחר פרסום הדו"חות המאכזבים, ומטפסת בשעה זו ב-1.1%.  

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן