המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים, גוגל פספסה התחזיות

המסחר בבורסה בניו יורק מתנהל בשעה זו בירידות שערים, בהמשך למגמה השלילית בה ננעל המסחר אמש, לאחר פרסום הודעת הריבית של הבנק הפדרלי המרכזי במדינה. בהודעה הנוכחית לא רמז הבנק על שינוי המדיניות במהלך החודשים הקרובים, ונראה כי המשקיעים חוששים כי בקרוב יחל הבנק להעלות את הריבית במשק האמריקאי.

בשעה זו, כאמור, נמשכת המגמה כשהמדדים המובילים ממשיכים להיחלש. מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.1%, מדד ה-S&P 500 מאבד 0.4% מערכו, ומדד הנאסד"ק נחלש ב-0.8%. 

צילום: thinkstock

את עיקר תשומת הלב ממשיכה לרכז גם היום עונת הדו"חות אשר נמצאת בשיאה. אתמול, כזכור, דיווחה חברת פיסיבוק על הכנסות בשווי 3.85 מיליארד דולר (עלייה של כמעט 50%), הרבה מעבר לציפיות המוקדמות בשוק. אך למרות זאת, בשעה זו המנייה נחלשת ויורדת ב-1.8%. מניית ענקית הסחר האלקטרוני הסינית עליבאבא דיווחה על רווח בשווי 2.1 מיליארד דולר והכנסות בשווי 4.2 מיליארד – נמוך מההערכות המוקדמות בשוק. בהמשך היום צפויות לדווח גם חברת גוגל.

חברת התכנה הישראלית צ'ק פוינט פרסמה גם היא את דו"חות הסיכום הרבעוניים שלה מוקדם יותר, מהם עולה כי החברה הכניסה במהלך הרבעון 421 מיליון דולר, מהם 203 מיליון רווחים. מניית החברה מתחזקת בשעה זו ומוסיפה 1.7% לערכה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן