המשקיע המושלם ובן הזוג המתאים: 6 מסרים שיעזרו לכם לשמור על מערכות היחסים – בפן האישי והעסקי

רוצה לשתות פעם קפה? ככה הכל מתחיל. למצוא משקיע זה כמעט אותו הדבר כמו מציאת בן או בת זוג. לפעמים זה משחק של מספרים, לפעמים זו אהבה ממבט ראשון. זה יכול להיות מרגש לפעמים, וזה יכול להיות מאמלל לעיתים. אבל כאשר מוצאים את האחד או האחת המושלמים, מבינים שזה בהחלט היה שווה את הזמן. הנה כמה מההקבלות הרבות בין מציאת משקיעים ולמציאת בני זוג:

צריך לשחק את הקשים להשגה. כאשר פוגשים מישהו לראשונה, לא עונים למסרונים או האימיילים שלו מיד. בדרך כלל מחכים כמה שעות או כמה ימים. יש לכם דברים לעשות – אתם לא רוצים להראות כמו טרף קל. לעומת זאת, לארח שכבר מכירים האחד את השני, כדאי להגיב מהר. כשנמצאים במערכת יחסים מחייבת או כאשר יש חוזה חתום, תגובות מהירות הן חלק מהעניין.

הבעייתיים גורמים לנו להעריך את המוצלחים. בני זוג גרועים, כמו גם משקיעים גרועים תמיד גורמים כאב כאשר הקשר נגמר, אך הם גם מאפשרים לנו להעריך את האופציות האחרות, הטובות יותר, את אלה שתומכים בנו גם בזמנים טובים וגם בפחות טובים.

אהבה ממבט ראשון – יש דבר כזה. כמו שלעיתים אנו יודעים שהבחור או הבחורה שעומדים מולנו יהיו בני הזוג הבאים שלנו ואולי אף לכל החיים, כך אפשר להבחין לעיתים במשקיע המושלם בשנייה כבר בשנייה הראשונה. זה לא מבטיח שום דבר, אבל בהחלט אפשר לסמוך על תחושות הבטן לפעמים, כשנדמה לנו שדברים טובים יכולים לצמוח.


צילום: shutterstock

צריך לאהוב את עצמינו כדי שאחרים יוכלו לעשות זאת. אם אין לכם ביטחון בעסק שלכם, אף אחד לא ישקיע, בדיוק כפי שאם אתם לא חשים בנוח עם עצמיכם, אף אחד לא ירצה לצאת איתכם. מה שזה אומר מבחינה עסקית זה שאתם צריכים להבין את העסק שלכם ולראות נתיב צמיחה. בדיוק כפי שאתם לא יודעים היכן תהיו בעוד 15 שנה, אבל אתם כן יודעים איפה אתם רוצים להיות ויש לכם מושג לאן אתם צריכים לחתור כדי להגיע לשם.

לסיים מערכות יחסים נצלניות. זה כואב, אבל צריך לצאת מזה בדרך זו או אחרת. אז כשאתם רואים שדברים מתחילים ללכת בכיוון לא נכון, עדיף להמשיך הלאה ולהתחיל מהתחלה, מאשר להיתקע על מערכת היחסים המכאיבה.

לפעמים זה פשוט המזל שמדבר. בדיוק כמו שלפעמים פוגשים במקרה את האדם הנכון עבורנו, כך גם משקיעים טובים יכולים לצוץ בכל מקום, ובכל סיטואציה הכי לא צפויה. לעיתים אנחנו צריכים רק קצת מזל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן