הנדנדה נמשכת: הנפט חזר לטפס, וול סטריט ננעל בעליות שערים

המסחר בוול סטריט מתנהל בשעה זו במגמה חיובית, על רקע הנעילה השלילית אמש ומגמה שלילית בבורסות אירופה, על רקע החלטתו של הבנק האירופאי המרכזי שלא לקבל אג"ח ממשלת יוון כערבון להחזרת החוב, ויש הטוענים כי בכך מקדם הבנק את עזיבתה של יוון את גוש היורו. בארה"ב פורסם נתון דרישות דמי האבטחה במדינה, אשר עמד על 278,000 במהך השבוע החולף – נתון נמוך ביחס למצופה.

במוקד תשומת הלב מוסיף לעמוד מחיר הנפט. לאחר שאתמול חזר הנפט להיסחר בירידות, בשעה זו מתחזק מחירו של "הזהב השחור" ב-2.1%. הנפט, כך נראה, משפיע באופן מהותי על הלך הרוח בבורסה בניו יורק, אשר נסחרת בשעה זו במגמה חובית כשמדד הדאו ג'ונס מתחזק ב-0.7%, מדד ה-S&P 500 מוסיף 0.6% לערכו וכמוהו גם מדד הנאסד"ק. 

צילום: thinkstock

עונת הדו"חות במשק האמריקאי ממשיכה גם היא לעמוד במרכז תשומת לבים של המשקיעים, כשמוקדם יותר היום הגיע תורה של ענקית התרופות הישראלית "טבע", אשר פרסמה דו"חות מעורבים. בשעה זו מניית החברה מגיבה בחיוב לפרסום, ומתחזקת ב-2%. עוד בענף התרופות, חברת הענק "פייזר" הודיעה על רכישת חברת הוספירה עבור כ-16 מיליארד דולר. בשעה זו מזנקת מניית הוספירה ומוסיפה לא פחות מ-35.1% לערכה, בעוד מניית פייזר מתחזקת גם היא ומטפסת 3.2%. בהמשך היום תדווח גם ענקית המיקרובלוגים טוויטר, ובשעה זו מניית החברה מוסיפה 3.6% לערכה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן