הצהרת כוונות: פייסבוק מסנג'ר תהווה גרסא ניסיונית לשירות SMS

פייסבוק רוצה לשלוט בשוק המסרים המידיים: לאחר הדיווחים על משא ומתן לרכישת Whatsapp, פייסבוק מצהירה כוונות ופותחת את השירות "פייסבוק מסנג'ר" לשימוש רחב של המשתמשים ולא רק לבעלי חשבונות פייסבוק. בינתיים מדובר בגרסא ניסיונית ובמידה והשירות יצליח ישקלו בחברה להתפרש למדינות נוספות – ישראל איננה ברשימה.

"פייסבוק מסנג'ר" לאנדרואיד מאפשרת כעת לאנשים שאין ברשותם חשבון פייסבוק להרשם לשירות כשהם נדרשים למלא שם ומספר טלפון בלבד. בעבר, האפליקצייה הייתה אך ורק למשתמשי פייסבוק וככלי שיאפשר התקשרות נוחה יותר בתחום המסרים המידיים.

צוקרברג – רוצה עכשיו את תחום ה-SMS | צילום: רויטרס

האפליקצייה נפרדת מזו הראשית של פייסבוק והרעיון של החברה הוא כמובן להכנס לתחום ה-SMS. אם עד כה הבעיה בשירות הייתה שניתן להתקשר רק עם בעלי חשבונות אחרים של פייסבוק, החברה כעת מציעה שירות רחב יותר ומקווה להשתלט על תחום המסרונים יחד עם שילובה של הרשת החברתית.

פייסבוק כאמור רואה בתחום זה כפוטנציאל עצום לצמיחה, ואולי אף כדבר הכרחי בשביל להמשיך ולגדול. צוקרברג התבטא לא מזמן ואמר כי "ברור שהדבר הגדול הבא הוא שוק הניידים" הפתיחה של השירות עוד לא הגיעה לישראל ואפשרית כרגע במדינות מסוימות בלבד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן