הקרב בסלולר: יופון תציע חבילה ללא הגבלה ב-39 שקל בחודש

התחרות המשתוללת בשוק הסלולר מסרבת לגווע: חודש אחרי שגולן טלקום השיקה חבילת סלולר למצטרפים חדשים ללא הגבלה במחיר של 49 שקל לחודש, ו-HOT מובייל מיהרה ליישר קו, כעת מצטרפת גם המפעילה הווירטואלית יופון למלחמה, ומשיקה מבצע במסגרתו תוצע חבילה ללא הגבלה ב-39 שקל לחודש, למשך ארבעה חודשים.

יופון, שנמצאת בשליטת איש העסקים דודי ויסמן, הבעלים של רבוע כחול, תציע למצטרפים החדשים מסלול ללא הגבלה, הכולל שיחות, הודעות ו-1 ג'יגה גלישה ב-39 שקל לארבעה חודשים למצטרפים באתר, ולמשך חודשיים למצטרפים בחנויות המכירה, הנמצאות גם בתוך סניפי רשת מגה. לאחר התקופה, יהיה מחיר המסלול 79 שקל.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בחודש שעבר הודיעו HOT מובייל וגולן טלקום על השקת חבילות דומות למצטרפים חדשים, במסגרתן יוצעו שיחות, הודעות טקסט ואינטרנט ללא הגבלה תמורת 49 שקל לחודש למשך חצי שנה, שבסופה יעלה המחיר ל-99 שקל בחודש.

צילום: יח"צ

בממוצע למנוי שנתי, המחיר לחודש בחברת יופון צפוי להיות הזול ביותר, ולעמוד על 66 שקל לחודש בממוצע, לעומת 74 שקל בממוצע בחברות המתחרות הזולות ביותר. עם זאת, ראוי לציין כי בשוק הסלולר אין תקופת התחייבות, כך שהלקוחות יכולים לעבור מחברה לחברה ללא הגבלה כאשר תקופת מבצע ההצטרפות מסתיימת.

בניגוד למפעילות החדשות ,אשר יצאו במבצעי הצטרפות אגרסיביים, המפעילה הסלולרית הווירטואלית הנוספת מבית רמי לוי עדיין לא הצטרפה לחגיגה. בראיון לפורבס בתחילת החודש אמר לוי כי הוא "לא מאמין למבצעים של גולן טלקום ו-HOT מובייל". לדבריו, "כרגע החברות עושות הכל כדי לקבל את הערבות הבנקאית שלהן, ולאחר מכן יעלו את המחירים ל-120-100 שקל. אצלי המחיר לעולם לא יהיה יותר מ-88 שקל לחודש".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן