הריץ קרלטון מגביר קצב: 70% מהדירות נמכרו, מהן 7 בחודש האחרון

לפני כחודשיים נפתח במתחם הארנה בהרצליה אחד מהפרויקטים המסקרנים בתחום המלונאות בישראל בשנים האחרונות, כשרשת "ריץ קרלטון" פתחה את המלון הראשון בישראל מטעמה. המתחם פועל על פי קונספט המשלב בין חדרי מלון, המושכרים לפי לילה, לבין יחידות דיור בגדלים שונים, אשר משמשות את בעליהן במשך 180 יום בשנה.

כעת מסתבר כי השקת המלון וההד הציבורי הגדול אשר התלווה לכך הביאו גם לזינוק במכירת הדירות במתחם, כשבמהלך החודש החולף נמכרו 7 דירות נוספות, בעלות כוללת של כ-37 מיליון שקל. כעת בהנהלת המלון יכולים להיות מרוצים מכך שכ-70% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו.

אחת הדירות במתחם | צילום: אסף פינצ'וק

אז מי הם אותם אנשים אשר רוכשים את דירות היוקרה האלו? בהנהלת המלון מספרים כי מדובר לרוב ב"יהודים בעלי קשר חם ואוהב לישראל", אשר מגיעים ממגוון מדינות ברחבי העולם ומעוניינים לשמור על דירת נופש בישראל אשר תעמוד לרשותם לכשיגיעו ארצה. בנוסף, ישנם גם רוכשים מקומיים, אשר "רואים בדירות הנופש השקעה נדל"נית וכן דירה לסופי שבוע ומנוחה".

כמובן שלא מדובר בדירות נופש טיפוסיות. גודלן נע בין 50 ל-180 מ"ר, והן נמצאות בקומות 6-12 של המתחם. כל הדירות כוללות מרפסות נוף הפונות לים, ומחירה של הדירה הזולה ביותר עומד על 3.5 מיליון ₪. הדירות הן חלק ממגמה חדשה אשר מתפשטת בעולם, במהלכה אנשים אמידים בוחרים לרכוש דירות כחלק ממתחם מלון ובכך הם זוכים לכלל שירותי המלון – לרבות הספא, חדר הכושר, המסעדה, שירותי הניקיון ועוד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן