השבוע בוול סטריט: ממשיכים לצפות לדוחות רבעוניים חיוביים

לאחר יותר מחודש בו נישאו העיניים לעבר גבעת הקפיטול והבית הלבן, יכולה וול סטריט לחזור למה שהיא מכירה הכי טוב: וול סטריט.

השבוע המלא הראשון של עונת הדוחות נשלט על ידי המגזר הפיננסי – בנקים להשקעות ובנקים מסחריים גדולים – בדיוק כשהמשקיעים הקמעונאיים, חופשיים מדאגות הצוק הפיסקלי, החלו לחזור לשווקים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

המניות עלו מאז השנה החדשה, לאחר סיום סאגת הצוק הפיסקלי בוושינגטון ב-2 בינואר. מדד ה-S&P 500 רשם ביום שישי שבוע שני ברציפות של רווחים, רק מעט פחות משיא של 5 שנים אליו הגיע ביום חמישי.

מערך של תאגידים פיננסיים – כולל גולדמן זאקס וג'יי.פי. מורגן צ'ייס – ידווח ביום רביעי. בנק אוף אמריקה וסיטיגרופ יצטרפו ביום חמישי.

צילום: רויטרס

"לבנקים יש השפעה על הכלכלה, על בריאותם של הצרכנים, ועל בריאותו של הביקוש", אמר קווינסי קרוסבי, אסטרטג שוק ב- Prudential Financial בניוארק, ניו ג'רזי. "מה שאנחנו רוצים הוא ביקוש. דרישה מבעלי עסקים קטנים, ומצרכנים".

המשקיעים קיבלו השבוע תוצאות טובות מעט יותר מהמצופה לגבי רווחים, אבל הציפיות היו באמת נמוכות ורק כמה חברות דיווחו על תוצאות. ההכנסות והרווחים של החברות המרכיבות את מדד ה-S&P 500 לרבעון האחרון של 2012 צפויים שניהם לגדול ב-1.9% על פי תומסון רויטרס. 

כמה תאגידים גדולים דיווחו על תוצאותיהם כשוולס פארגו היה הבנק הראשון לעשות זאת, ופרסם רווחי שיא. לעומת זאת, מרווח הריבית היה טוב פחות מאשר ברבעון השלישי ומניותיו של הבנק ירדו ב-0.8% באותו יום.

מדד מניות הבנקים בארה"ב עלה ב-30% מאז שירד לשפל בחודש יוני, כולל עליות בשישה מתוך שמונת החודשים האחרונים. המשקיעים ימשיכו לצפות לתוצאות חיוביות כשאינטל תפרסם את דוחותיה ביום חמישי וג'נרל אלקטריק תסיים את שבוע הדיווחים ביום חמישי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן