התעשייה האווירית חשפה את ה"סופר הרון", המל"ט הטוב בעולם

באי חסר היציבות בו ניצבת ישראל, מן הראוי שברשותה יהיו אמצעים לחימה ומודיעין מתקדמים – על כל צרה שלא תבוא. בהתאם לרוח זו, נחשף היום (ג') בסלון האווירי בסינגפור ה"סופר הרון", אותו ייצרה התעשייה האווירית.

מדובר למעשה בכלי טיס בלתי מאויש חדש ומתקדם, שבתעשייה האווירית מכונה "המל"ט הטוב מסוגו בעולם", אשר מסוגל לשהות באוויר עד 45 שעות, להגיע למהירות של כ-150 קשר ולטוס למרחקים של מעל 1,000 ק"מ, וכולל ריבוי מערכות תקשורת מהשורה הראשונה.

הוא פותח כדי לענות על הצרכים המתקדמים בקרב לקוחות מובילים. המל"ט החדש כולל מנוע דלק כבד (דיזל) של 200 כוחות סוס ומערכת הנעה מתקדמת אשר משדרגים באופן משמעותי את ביצועיו ויכולותיו השונות, כולל כושר הנשיאה ושיעור הטיפוס. מהירותו של הסופר הרון מגיעה ל- 150 קשר, ואף יותר מכך.

מערכות האווירונאוטיקה המתקדמות של הסופר הרון כוללות יכולות עיבוד מתקדמות, הספק חשמלי מוגבר, ושילוב קל ויעיל של מטענים ייעודים מתקדמים. בין היתר, ישמש ה"סופר הרון" למשימות מודיעין, עקיבה, זיהוי, רכישת מטרות וסיור ימי .

ההרון כבר פעיל מבצעית בחיל האוויר הישראלי ובנוסף הוכיח את אמינותו ועליונותו בשירות מבצעי אצל עשרות לקוחות מובילים באזורי מפתח שונים ברחבי העולם. המל"טים השונים מתוצרת התעשייה האווירית צברו במשותף מעל למיליון ומאה אלף שעות טיסה מבצעיות, מתוכן צברו המל"טים ממשפחת ההרון כמאתיים וחמישים אלף שעות טיסה מבצעיות בארץ ובעולם.

מנכ"ל התעשייה האווירית, יוסי וייס, אמר על הכלי החדש: "אנו גאים להציג את הדור החדש של מל"טי התעשייה האווירית. סופר הרון מוביל את יכולות כלי הטיס הבלתי מאוישים מסוגו בארץ ובעולם. כלי טיס חדש זה מבוסס על מל"ט ההרון של התעשייה האווירית – אשר זכה להכרה בין לאומית בהישגיו הייחודיים ויכולותיו המתקדמות".

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן