התקווה לאישור החילוץ לקפריסין משכה את וול סטריט לנעילה חיובית

שבוע המסחר בוול סטריט ננעל במגמה חיובית על רקע התקווה לאישור תוכנית החילוץ לקפריסין ופרסום דוחות חיוביים של חברות מובילות במשק האמריקאי, ביניהן: נייקי וטיפאני. 

מדד הדאו ג'ונס רשם היום עלייה של 0.6% אולם בסיכום שבועי נותר ללא שינוי, מדד ה-S&P 500 התחז היום ב-0.7% אך בחישוב שבועי נחלש ב-0.2% ומדד הנאסד"ק שעלה היום ב-0.7% איבד בחישוב שבועי 0.1%. 

אתר הפייננשל טיימס דיווח כי הטרויקה הודיעה היום לממשלת קפריסין כי היא לא מקבלת את ההצעה החלופית לתוכנית הלאמת פקדונות הבנקים. בעקבות הודעה זו תמכנסת הלילה ההנהגה בניקוסיה להצביע שוב על תוכנית החילוץ שתמנע את קריסת המערכת הבנקאית של האי. 

צילום: רויטרס

אתמול הודיע הבנק האירופי המרכזי לקפריסין כי עליה להשיג 5.8 מיליארד יורו עד יום שני אחרת תאבד את התמיכה השוטפת למערכת הבנקאית שלה. בתוך כך, רוסיה סרבה אתמול להעניק לקפריסין את ההלוואה הנחוצה לה לקבלת תוכנית הסיוע מהאיחוד האירופי. 

חברת אופנת הספורט נייקי פרסמה אמש לאחר סיום המסחר את תוצאותיה השנתיות. החברה סיימה את 2012 עם רווח של 866 מיליון דולר, גבוה מציפיות האנליסטים. הכנסות החברה עלו ב-9% ל-6.19 מיליארד דולר.מניית החברה רשמה היום זינוק של 11%.

חברת התכשיטים טיפאני דיווחה גם היא על תוצאותיה השנתיות. הכנסות טיפאני הסתכמו ב-1.2 מיליארד דולר, שאת לעומת 1.19 מיליארד ב-2011. מניית החברה רשמה היום עלייה של כ-2%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן