וול סטריט המשיכה לטפס לשיאים חדשים: מניית סיטי עלתה ב-2%

שבוע המסחר בבורסות וול סטריט נפתח היום וננעל בעליות קלות בדרך לשיאים חדשים וזאת למרות האכזבה מנתוני המכירות הקמעונאיות בארה"ב, שעלו בשיעור נמוך מהצפוי והעיבו על פתיחת המסחר. מנגד, הבוקר פורסמו בסין נתוני צמיחה טובים מהצפוי של סין ולפני המסחר פרסמה סיטיגרופ דוחות חיוביים.

מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.1%, S&P 500 טיפס ב-0.1% גם ומדד הנאסד"ק עלה ב-0.2%

היום פורסם כי התמ"ג בסין צמח ברבעון השני ב-7.5%, בהתאם לתחזיות האנליסטים. מדובר בהאטה ביחס לקצב צמיחה שנתי של 7.7% ברבעון הראשון. יעד הצמיחה הרשמי ל-2013 הוא 7.5% – הנמוך ביותר מאז שנות ה-90 של המאה הקודמת. בנוסף פורסם כי בנוסף פורסם גם כי המכירות הקמעונאיות עלו ב-13.3%, זאת לעומת הצפי לגידול של 12.9%.


צילום: רויטרס

מנגד, בארה"ב פורסם כי המכירות הקמעונאיות עלו ב-0.4% בחודש יוני, בעיקר בשל ביקוש גבוה לכלי רכב ומחירי הדלק המאמירים. מדובר בנתון נמוך מציפיות האנליסטים שחזו עלייה של 0.9%. אולם, זהו הרבעון ה-14 ברציפות בו נרשמת עלייה במכירות הקמעונאיות. 

בנק סיטי גרופ דיווח היום על תוצאותיו לרבעון השני של השנה. על פי הדוח, הרווח הנקי של סיטי גרופ זינק ב-42% ל-4.2 מיליארד דולר. 

חברת אלווריון הגיע לסוף דרכה. בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל היום את בקשת בנק סיליקון ואלי למינוי כונס נכסי לחברת התקשורת. החברה חייבת לבנק 3.2 מיליון דולר. השופט אורנשטיין מינה את רואה החשבון יואב כפיר ככונס הנכסים לחברה, בה 150 עובדים, אשר יוסמך לקבל לרשותו את כל רכוש החברה ולנקוט בכל הפעולות הדרושות לשם הבטחתו, שמירתו ותפעולו, וכן יפעל להמשך פעילות עסקיהן של החברות.

על פי דיווחה של החברה, לאלווריון חובות בסך של כ-20 מיליון דולר, לא כולל חובותיה כלפי העובדים. לחברה מצבת חובות לשלושה נושים גדולים, הגדול בהם הוא ספקית מהפיליפינים, לה חייבת אלווריון 6 מיליון דולר. כמו כן חייבת אלווריון לבנק 3.3 מיליון דולר לבנק SVB.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן