וול סטריט: מגמה מעורבת בציפיה לדוחות גוגל בתום המסחר

לאחר פגרה של 3 ימים בשל סוף השבוע ויום מרטין לותר קינג שחל אתמול, שב היום המסחר בבורסות וול סטריט להתנהל, במגמה מעורבת. ביום שישי ננעל המסחר בוול סטריט במגמה מעורבת, כשברקע הפרסומים על אפשרות להעלאת תקרת החוב של ארה"ב ב-3 חודשים.

מדד הדאו ג'ונס מתחזק ב-0.1%, ה-S&P 500 נסחר סביב רמות הפתיחה והנאסד"ק מאבד 0.1% מערכו.

באסיה ננעל היום המסחר במגמה מעורבת, על רקע הבוקר הכרזת הבנק היפני המרכזי על תוכנית הקלה כמותית במסגרתה ירכוש נכסים ללא הגבלת זמן. מטרת התוכנית היא להזרים 13 טריליון ין למשק היפני מדי חודש. בורסת שנחאי איבדה 0.6% מערכה, בורסת טוקיו נחלשה ב-0.3% ובורסת הונג קונג רשמה עלייה של 0.3%. 

הבנק היפני קבע כי יעד האינפלציה ל-2013 הוא 2%, בהשוואה ליעד של 1% בשנים האחרונות. תוכנית ההקלה הכמותית של הבנק נועדה להילחם בירידת המחירים במדינה. במסגרת התוכנית ירכוש המוסד אג"ח ממשלתיות יפניות בשווי 2 טריליון ין, וכן אג"ח אמריקאיות בהיקף של 10 טריליון ין מדי חודש.

צילום: רויטרס

באירופה ננעל המסחר במגמה שלילית, על רקע אישור שרי האוצר של גוש היורו להעברת כ-9 מיליארד יורו ליוון כחלק מחבילת הסיוע למדינה. בורסת לונדון נסחרה ביציבות, בורסת פרנקפורט רשמה ירידה של 0.7% ובורסת פריס איבדה 0.6% מערכה.

במהלך המסחר פורסמו נתוני קצב מכירות הבתים בארה"ב בחודש דצמבר, אשר עמדו על 4.94 מיליון. מדובר על ירידה של כ-1%, לאחר שבנובמבר עמדו הנתונים על 5.04 מיליון בתים. זאת כאשר צפי האנליסטים צפה לעלייה עד ל-5.09 מיליון בתים בדצמבר.

מניית גוגל תרכז עניין כשתפרסם היום בתום המסחר את דוחותיה הכספיים לרבעון הרביעי והאחרון של 2013. צפי האנליסטים עומד על רווח של 10.53 דולר למניה. מחר צפויות אפל ומלאנוקס לפרסם את דוחותיהן. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן