וול סטריט מתנהל ביציבות: טבע יורדת בכ-7%

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל הערב בעליות על רקע פרסום מספר נתוני מאקרו, המשך עונת הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2013 ובציפיה לנעילת ישיבת הבנק הפדרלי מחר. 

מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.7%, מדד ה-S&P 500 רשם עלייה של 0.7% לשיא כל הזמנים ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.3% לערכו.

באירופה ננעל המסחר במגמה חיובית: בורסת לונדון הוסיפה 0.4% לערכה, בורסת פאריס רשמה עליה של 0.5% ובורסת פרנקפורט עלתה ב-0.6%. באסיה ננעל היום המסחר במגמה מעורבת: בורסת שנחאי נחלשה ב-0.2%, בורסת טוקיו איבדה 0.5% מערכה ובורסת הונג קונג רשמה עלייה של 0.2%.

צילום: רויטרס

בארה"ב פורסמו היום מספר נתוני מאקרו. נתוני המכירות הקמעונאיות ירדו בחודש ספטמבר ב-0.1%, בהתאם לציפיות האנליסטים. מדד קייס-שילר למחירי הבתים רשם באוגוסט עלייה של 1.3%. מדד בטחון הצרכנים רשם באוקטובר ירידה עד רמה של 71.2 נקודות, לעומת צפי האנליסטים לירידה עד 73.1 נקודות.

בניו יורק החלה היום ישיבת הוועדה המוניטרית של הבנק הפדרלי, בסיומה תתפרסם מחר הודעה שתסכם את הפגישה. ההערכות הן כי הבנק אינו צפוי להודיע על שינוי קרוב במדיניות ההרחבה הכמותית, אולם הנעלם הגדול הוא האם ינתן רמז כלשהו לגבי שינוי אפשרי בעתיד הרחוק יותר.

מניית אפל נחלשה ב-2.5% לאחר שאתמול היכתה החברה את התחזיות כשדיווחה על הכנסות של 37.5 מיליארד דולר ברבעון – לעומת צפי האנליסטים להכנסות של 36.8 מיליארד דולר. הרווח הנקי של החברה עמד על 8.26 דולרים למניה, לעומת צפי לרווח של 7.92 דולרים בלבד למניה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן