וול סטריט ננעלה ביציבות: מניית יאהו התחזקה ב-0.2%

המסחר בוול סטריט ננעל היום ביציבות על רקע הראלי בשווקי אסיה ועליות קלות בבורסות אירופה. היום לא פורסמו דוחות מאקרו משמעותיים. מניות יאהו ואלווריון היו במוקד.

מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.1%, ה-S&P 500 והנאסד"ק ננעלו ללא שינוי.

הכנסותיה של ספקית פתרונות הפס הרחב אלווריון ירדו ב-45.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ועמדו על 8.5 מיליון דולר. כך עולה מהדוחות הכספיים של החברה לרבעון הראשון של 2013 אשר פורסמו הבוקר. ההפסד הנקי של החברה עמד על 3.9 מיליון דולר, או 0.62 דולר למניה. זאת בהשוואה להפסד נקי של 5.2 מיליון דולר, או 0.82 דולר למניה ברבעון הרביעי של 2012 והפסד נקי של 3.9 מיליון דולר או 0.62 דולר למניה ברבעון הראשון של 2012. מניית החברה רשמה היום ירידה של 0.7%.

יאהו | צילום: רויטרס

כפי שדווח בפורבס, חברת האינטרנט יאהו רכשה את טאמבלר ב-1.1 מיליארד דולר. החברה הודיעה כי השלימה את רכישת פלטפורמת הבלוגים. המייסד של טאמבלר דיויד קרפ ישלשל 250 מיליון דולר לכיסו. העסקה נחתמה על רקע התעניינות בטאמבלר גם מצדן של מיקרוסופט, פייסבוק, טוויטר ואף גוגל. 

הדירקטוריון התכנס בבהילות, משום שההסכם אשר מעניק ליאהו את זכות המשא ומתן הבלעדית מול טאמבלר צפוי היה לפוג בעוד מספר ימים. אם חלון ההזדמנויות הזה היה ניסגר ללא עסקה, הביקוש לטאמבלר צפוי היה להיות כזה שיאהו לא תוכל לעמוד בו. מניית החברה התחזקה ב-0.2%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן