וול סטריט ננעלה בירידות קלות על רקע פגישת שרי האוצר של גוש היורו

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל היום בירידות קלות על רקע פגישת שרי האוצר של גוש היורו בבריסל והישורת האחרונה של עונת הדוחות הכספיים לרבעון האחרון של 2012.

מדד הדאו ג'ונס איבד 0.2% מערכו, מדד הנאסד"קומדד ה-S&P 500 נסחרו סביב רמות הפתיחה.

באירופה ננעל היום המסחר במגמה מעורבת: בורסת לונדון התחזקה ב-0.2%, בורסת פרנקפורט נחלשה ב-0.2% ובורסת פריס רשמה עלייה של 0.4%.

שרי האוצר של מדינות גוש היורו נפגשו היום בבריסל על מנת לדון בהמשך תכניות החילוץ ליוון וקפריסין, כשברקע קיצוץ אפשרי בתקציב האיחוד האירופי. בהמשך לכך יתכנס פורום ה-G20 ביום שישי במוסקבה. בסוף השבוע צפוים להתפרסם נתוני הצמיחה בגוש היורו, אשר על פי התחזית עשויים להציג התכווצות של עד 0.4% ברבעון החולף.

מחר (שלישי) בלילה שעון ישראל צפוי נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, לפרוש את תוכניתו להאצת הפעילות הכלכלית של ארצות הברית. על פי גורם רשמי בממשל יתמקד אובמה בהשקעות בתשתיות, בייצור אנרגיה נקייה ובחינוך.

בכנס הנשיאותי השנתי שיערך בקונגרס, מתכנן אובמה על פי הפרסומים להוכיח כי מצבו הכלכלי של מעמד הביניים, נושא שהיה למרכזי בבחירות האחרונות ונשכח מעט תחת סערת הצוק הפיסקלי ותקרת החוב, נמצא עדיין בראש מעייניו.

מניית גוגל איבדה היום 0.4% מערכה, לאחר שהיו"ר אריק שמידט אימץ תכנית למכירת 3.2 מיליון מניות של מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. כך עולה ממסמכים שהגיש לרשות ני"ע האמריקאית. על פי המסמכים שהגיש ביום שישי, בבעלותו כיום 7.6 מיליון מניות.

מנגד, עלתה מניית אפל ב-1% לאחר שהיום פורסם כי החברה החלה לבצע ניסויים במכשירים דמויי שעון, שיהיו בעלי יכולות דומות לסמארטפונים. על פי הדיווחים מנהלת החברה דיונים לגבי ייצור שעוני הסמארטפון הפוטנציאליים עם השותפה הון האי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן