וול סטריט ננעלה במגמה מעורבת: אפל נחלשה ב-1.7% לפני הדוחות

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת לפני פרסום דוחות אפל הלילה ועל רקע הרוח החיובית הנושבת מסין, אשר גרמה מוקדם יותר הערב לסנטימנט חיובי גם בבורסות אירופה, לפני שאלו שבו וננעלו בירידות.

מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.1%, מדד הנאסד"ק רשם ירידה של 0.6% ומדד ה-S&P 500 איבד 0.2% מערכו ושבר רצף של ארבעה ימי עליות.

באירופה ננעל היום המסחר במגמה שלילית: בורסת לונדון רשמה ירידה של 0.4%, בורסת פרנקפורט נחלשה ב-0.2% ובורסת פאריס איבדה 0.4% לערכה.

ממשלת סין הודיעה כי תשקיע בבניית מסילות רכבת ברחבי המדינה – זאת במטרה להפחית את עודפי הפלדה, המלט ושאר חומרי הבנייה הקיים בסין. בנוסף, הממשלה הודיעה גם כי תפעל לשמירה על שיעורי צמיחה במשק של לא פחות מ-7%. ביפן ממשיך ניצחונה של מפלגת השלטון בפרלמנט לעודד את המשקיעים: מפלגתו הליברל דמוקרטית של ראש ממשלת יפן, שינזו אבה, זכתה אתמול לרוב של 121 מושבים בפרלמנט – כך על פי תוצאות הבחירות לבית העליון במדינה. 

צילום: רויטרס

את עיקר תשומת הלב ריכזה היום  כאמור אפל, לפני דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה הפיסקלית בתום שעות המסחר. האנליסטים צפו לרווח נקי של 7.3 דולרים למניה ולהכנסות של כ-35 מיליארד דולר, לעומת רווח נקי של 9.32 דולר למניה והכנסות של 35 מיליארד דולר ברבעון הקודם. אולם מה שעשוי היה לעניין את השווקים מתבטא דווקא בצפי החברה לעתיד – כאשר תחזית טובה לרבעון הקרוב עשויה לבשר על צאתם לשווקים של מוצרים חדשים, כמו האייפון 5S.

מחירי הבתים בארה"ב עלו במאי ב-7.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מחירי הבתים בחודש מאי נמוכים רק ב-11.2% משיא כל הזמנים שנרשם באפריל 2007.

מניות ישראליות במרכז

קליקסופטוור הודיעה היום על מינויו של ד"ר ישראל בורוביץ' כיו"ר מועצת המנהלים של החברה. מינויו של ד"ר בורוביץ' כיו"ר בא בעקבות החלטת בעלי המניות של החברה להפריד בין תפקידי המנכ"ל והיו"ר. ד"ר בורוביץ, לשעבר יו"ר אל-על ויו"ר חברת נתיבי איילון, שימש כחבר דירקטוריון קליקסופטוור בין השנים 1997-2009 ומ-2011 עד עתה. מניית החברה התחזקה היום ב-1.3%. טבע עלתה ב-1.6% לאחר שהודיעה היום כי תשיק רשת מצוינות לקידום טיפולים חדשניים למחלות מוח ומערכות עצבים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן