וול סטריט ננעלה במגמה מעורבת; גולדמן זאקס קפצה ב-4.1%

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת על רקע המשך עונת הדוחות הכספיים לרבעון האחרון של 2012, כשברקע סיכומים חיוביים של הבנקים ג'יי.פי. מורגן צ'ייס וגולדמן זאקס.

הדאו ג'ונס נחלש ב-0.2%, ה-S&P 500 נסחר סביב רמות הפתיחה והנאסד"ק הוסיף 0.2%.

באסיה ננעל היום המסחר בירידות שערים: מדד הניקיי נפל ב-2.6%, מדד שנחאי השיל 0.7% מערכו ואילו מדד ההאנג סנג בהונג קונג נחלש ב-0.4%. באירופה ננעל המסחר היום במגמה מעורבת: לונדון נחלשה ב-0.2%, בורסת פרנקפורט התחזקה ב- 0.2% ובורסת פריס רשמה עלייה של 0.3%.

צילום: IngImages/A.S.A.P

על המסחר היום העיבה התחזית של הבנק העולמי, אשר אינו אופטימי בנוגע לצמיחת הכלכלה הגלובלית. בהודעה שפרסם הלילה חתך הבנק את תחזית הצמיחה העולמית לשנה הנוכחית ל-2.4%. זאת בהשוואה לתחזית הקודמת של 3% שפרסם ביוני האחרון.

שניים מהבנקים הגדולים בארה"ב, גולדמן-זאקס וג'יי.פי מורגן צ'ייס פרסמו היום דוחות חיוביים. גולדמן זאקס פתחה את המסחר בנסיקה לאחר שהיכתה את תחזיות האנליסטים עם רווח נקי של 5.6 דולר למניה, לעומת צפי של 3.66 דולר למניה. הכנסותיו של הבנק הסתכמו ב-9.2 מיליארד דולר, וזאת לעומת  צפי האנליסטים אשר עמד על 7.8 מיליארד דולר. מניית הבנק קפצה בסיכומו של יום ב-4.1%.

ג'יי.פי מורגן צ'ייס דיווחה על רווחים של 5.7 מיליארד דולר והכנסות של 23.65 מיליארד דולר. זאת לעומת 3.73 מיליארד דולר ו-23.65 מיליארד דולר בהתאמה אשתקד. הרווח למניה עמד על 1.39 דולר לעומת 0.9 דולר בלבד ב-2011. זאת לעומת צפי האנליסטים אשר עמד על רווח של 1.16 דולר למניה. מניית הבנק התחזקה היום ב-1%.

מניית פייסבוק ריכזה תשומת לב לאחר שאתמול השיקה החברה מנוע חיפוש חברתי מותאם אישית. במסיבת עיתונאים שערכה במשרדיה בקליפורניה הציג המנכ"ל והמייסד מארק צוקרברג את מנוע החיפוש החדש המבוסס על שאלות ישירות של המשתמשים. "זה אחד הדברים המגניבים ביותר שעשינו עד היום", אמר צוקרברג. לאחר שאתמול נחלשה מניית החברה ב-2.7% שבה היום ורשמה ירידה, הפעם של 0.8%.

מניית בואינג, אשר סבלה מסדרת תקלות חמורות במטוס הדרימליינר שלה, נחלשה היום ב-3.4%. זאת לאחר שהלילה נאלצה חברת תעופה יפנית לבצע נחיתת חירום, בשל תקלה שהתגלתה באחד המטוסים החדישים. 

מדד המחירים לצרכן בארה"ב נותר בחודש דצמבר ללא שינוי ותאם את צפי האנליסטים. זאת לעומת ירידה של 0.3% בנובמבר. מדד הייצור התעשייתי, עלה בדצמבר ב-0.3%, לעומת צפי האנליסטים לעלייה של 0.2%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן