וול סטריט ננעלה במגמה מעורבת: מניית בלאקברי קרסה ב-27.8%

יום המסחר האחרון של השבוע בבורסות וול סטריט ננעל במגמה מעורבת עם נטיה לירידות על רקע פרסום מספר נתוני מאקרו, כאשר במרכז המסחר עמדה מנית בלק ברי.

מדד הדאו ג'ונס ירד ב-0.6%, מדד ה-S&P 500 איבד 0.3% ואילו מדד הנאסד"ק התחזק ב-0.1%.

מדד ה-PMI (המעיד על כמות הייצור) של אזור שיקאגו רשם בחודש יוני ירידה ל-51.6 נקודות, לעומת 58.7 נקודות בחודש שעבר. מדובר בירידה החודשית החדה ביותר מזה -4 שנים. האנליסטים שצפו ירידה, לא הצליחו לצפות את עוצמתה והתחזית לחודש יוני עמדה על קריאה של 55 נקודות.

צילום: רויטרס

בנוסף, גם נתוני הצריכה של אוניברסיטת מישיגן לחודש יוני התפרסמו היום, המדד ירד ל-84.1 נקודות לעומת 84.5 נקודות בחודש מאי -שהיתה רמתו הגבוהה ביותר מאז חודש יולי 2007. למרות הירידה, האנליסטים צפו אף ירידה חדה יותר והערכות בשוק עמדו על 83 נקודות.

יצרנית הסמארטפונים הקנדית בלאקברי דיווחה על הפסד רבעוני כאשר המכירות היו נמוכות מהצפוי. הרבעון השני של החברה נחתם בהפסד של 84 מיליון דולר כאשר הכנסות הסתכמו ב-3.07 מיליארד דולר, עליה של 9.2% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת, אך פחות מתחזית הכלכלנים שעמדה על 3.38 מיליארד דולר. המניה צנחה ב-27.8%

באירופה מתנהל המסחר בירידות שערים, כאשר בורסת לונדון יורדת ב-0.3%, בורסת פרנקפורט יורדת ב-0.8% וגם בורסת פריז מאבדת 0.8%.

המסחר בבורסות אסיה ננעל הבוקר בעליות על רקע הנעילה החיובית אתמול בוול סטריט ובאירופה ונתונים מעודדים שפורסמו היום ביפן. בורסת טוקיו זינקה הבוקר ב-3.5%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן