וול סטריט ננעלה בעליות: מניית פייסבוק התחזקה ב-3%

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל הערב במגמה חיובית כשברקע הותרת הריבית של הבנק המרכזי האירופי על כנה והודעת הנגיד החדש ביפן על הרחבת רכישות האג"ח של הבנק המרכזי המקומי. מניית פייסבוק התחזקה לאחר שהחברה השיקה במסיבת עיתונאים ממשק חדש מבוסס אנדרואיד לסמארטפונים. בארה"ב פורסמו היום נתוני תביעות האבטלה החדשות.

מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.4%, מדד הנאסד"ק רשם עלייה של 0.2% ומדד ה-S&P 500 הוסיף 0.4% לערכו.

באירופה ננעל המסחר במגמה שלילית לאחר שנאומו של נגיד הבנק האירופי המרכזי, מריו דראגי, איכזב את המשקיעים בשווקים: בורסת פרנקפורט נחלשה בסוף היום כעת ב-0.7%, בורסת פאריס איבדה 0.8% מערכה ובורסת לונדון רשמה ירידה של 1.2%. באסיה זינק היום מדד הניקיי ב-2.2%, ומדד הקוספי הדרום קוראיני ירד ב-1.2%. בורסת שנחאי והונג קונג היו היום סגורות לרגל חופשת חג.

צילום: רויטרס

בארה"ב פורסמו היום נתוני תביעות האבטלה החדשות בשבוע החולף, אשר עלו בכ-28 אלף לרמה של 385 אלף. זאת לעומת צפי האנליסטים אשר עמד על 350 אלף ובהשוואה ל-357 אלף בשבוע שלפני כן. 

פייסבוק עוררה הערב עניין בקרב המשקיעים לאחר שקיימה הערב מסיבת עיתונאים, בה השיקה ממשק חדש לסמארטפונים מבוססי מערכת הפעלה אנדרואיד בשם home, ובשיתוף עם יצרנית הסמארטפונים הטאיוואנית HTC. מניית החברה רשמה היום עלייה של 3%.

"זה יכול להיות שינוי ביחסים שיש לנו עם הסמארטפונים. יותר מ-30 שנה המכשירים סבבו סביב משימות, ו-'home' שם אנשים קודם ורק אח"כ אפליקציות", אמר צוקרברג, והודה למעשה כי החברה מתעתדת לבנות את הקשר העתידי עם משתמשיה באמצעות הסמארטפונים ולא באמצעות המחשב האישי.

המשתמשים יוכלו לווותר על הכניסה לחשבון הפייסבוק שלהם באמצעות אפליקציה, ולמעשה יכנסו לחשבונם ללא ביצוע כל פעולה. כך יוכלו לקבל עידכונים, לכתוב מסרים ולהעלות תמונות בצורה ישירה, כשהם אינם לוחצים כלל על אפליקציה מסוימת. מניית החברה מזנקת נכון לשעה זו ב-2.9%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן