וול סטריט ננעלה בעליות: מנית גוגל טיפסה ב-1.9% לשיא כל הזמנים

שבוע המסחר בוול סטריט נפתח היום והמשיך את המגמה החיובית מהימים האחרונים, בעוד שבורסות אירופה ננעלו בירידות שערים. בגזרת המניות, גוגל טיפסה לשיא כל הזמנים וברקשייר האת'ווי הייתה במוקד לאחר פרסום הדוחות לרבעון הראשון.

מדד הדאו ג'ונס נסחר ביציבות, מדד ה-S&P 500 עלה ב-0.2% ואילו מדד הנאסד"ק טיפס ב-0.4%.

גורו ההשקעות וורן באפט אמר היום כי "המניות יעלו עוד הרבה מאוד בראייה לטווח ארוך. "אתם עוד תראו שערים גבוהים הרבה יותר מאלה בחייכם", אמר בראיון לרשת CNBC. באפט הוסיף כי יהיו עוד תיקונים בשוק, אך המליץ לא לנסות לתזמן את השוק: "אנשים מקדישים יותר מדי אנרגיות לטווח הקצר".

באפט אמר את הדברים לאחר שחברת האחזקות שלו, ברקשייר האת'ווי פרסמה בתום שבוע המסחר בוול סטריט את דוחותיה בהם דיווחה על עלייה של 42% ברווח התפעולי, ל-3.8 מיליארד דולר, כשאת הרווחים מובילות חברות הביטוח שבידי החברה. הרווח הנקי של החברה זינק ל-4.9 מיליארד דולר, או 2,977 דולר למניה.

מנית ענקית הטכנולוגיה מטפסת לשיא ופרצה לראשונה את רמת 850 דולר, לאחר שעלתה ביותר מ-20% מתחילת השנה. בשבוע הבא ייערך כנס המפתחים השנתי של גוגל בסן פרנסיסקו.

בורסות אירופה, אשר נעלו את השבוע הקודם בשיא של כמעט 5 שנים, נסגרו בירידות קלות על רקע נתוני מקרו כלכליים שפורסמו היום ביבשת. בורסת פרנקפורט, אשר קפצה ביום שישי ב-2% ונסגרה ברמתה הגבוהה מעולם, נסגרה בירידה של 0.1%; פאריס נסוגה ב-0.2%; מדריד ירדה ב-0.5%; בבורסת לונדון לא מתנהל היום מסחר. המסחר בבורסות אסיה ננעל היום במגמה חיובית בורסת טוקיו הייתה סגורה היום לרגל חג לאומי ביפן והמסחר בה יתחדש מחר.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן