וול סטריט ננעלה בעליות שערים קלות

הבורסה בניו יורק פתחה את השבוע במגמה חיובית קלה כאשר בקרע המסחר עמדה מגמת ההתייצבות בסין, עליות השערים באירופה ומה שנראה כהתאוששות ביוון. היום נפתחו הבנקים במדינה לראשונה זה שלושה שבועות ובמקביל החלה הממשלה להעביר את תשלומי החובות שלה לקרן המטבע ולבנק האירופי המרכזי.

במחלקת המחקר של FXCMישראל כתבו הבוקר כי "לאחר שהאפשרות שיוון תפרוש מהגוש ירדה, בשווקים, שבו לעסוק בדולר, ובציפיות הריבית. בעדותה בפני הסנאט בשבוע שעבר הבהירה ילן בפעם המי יודע כמה כי הבנק מתכוון להעלות את הריבית עוד השנה, ואם בשווקים היתה בחודשים האחרונים מעט סקפטיות לאור המגמה הכלכלית המעורבת, הרי שכעת כולם משוכנעים בהעלאת ריבית כבר בספטמבר, וזאת גם הודות לנתוני המקרו הטובים שפורסמו בשבוע האחרון, בגזרת האינפלציה, הדיור והצריכה. אם הנתונים הכלכליים בתקופה הקרובה יהיו משביעי רצון, בעיקר בשוק התעסוקה, הסוחרים בשוק עשויים להתחיל להיערך לקראת תחילתו של סבב העלאות ריבית שיסגור/יגדיל את פער התשואה בין הדולר לבין מטבעות אחרים".


צילום: thinkstock

מדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.1%, מדד ה-S&P עלה בשיעור דומה ומדד הנאסד"ק שרשם בסוף השבוע שיא חדש לאחר הזינוק במניית גוגל, נסגר בעליה של 0.2%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן