וול סטריט ננעל במגמה מעורבת, טוויטר העלתה את טווח המחירים למניה

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת. מדד הדאו-ג'ונס עלה ב-0.8%, ה S&P 500 הוסיף 0.4% לערכו, ומנגד הנאסד"ק ירד ב-0.2%. 

חברת האינטרנט הישראלית WIX, אשר גייסה אתמול 127 מיליון דולר, נסחרה היום לראשונה בבורסה. אך עם כל הכבוד לחברה הישראלית, עיני כולם נשואות היום אל הנפקתה של חברת טוויטר. לפי דיווחים בארה"ב, בטוויטר החליטו להעלות את טווח המחירים למניה, ולגייס סכום של 2 מיליארד דולר בקירוב. 

חברת טסלה, אשר פרסמה אתמול דו"חות כספיים מאכזבים, צללה היום כשמניית החברה איבדה 14.5% מערכה. מיקרוסופט, מנגד, רשמה עלייה יפה של 4.2%. 

צילום: רויטרס

פיטר גרנרי, ראש תחום אסטרטגיית מניות ב-Saxo Bank, העריך  כי "פרמיית השווי העצומה שניתנת לטוויטר מבוססת על אמונה חזקה ביכולתה של ההנהלה לתרגם את הפלטפורמה הצומחת במהירות של טוויטר לכסף. ציפיות עצומות אלה מבוססות על מה שיקרה בעוד כמה שנים, וזו בדיוק הסיבה לכך שההוצאה לפועל של תוכניות ההנהלה צריכה להיות מושלמת, כדי שהמניה לא תסבול מירידות זמניות – בדיוק כמו במקרה של פייסבוק. לכן, המפתח עבור המשקיעים יהיה קצב הצמיחה של טוויטר ברבעונים הקרובים".

בורסות אירופה ננעלו בעליות שערים, כשבפרנקפורט מדד הדאקס עלה ב-0.3% ובפריז נרשמת עלייה של 0.8%. מדד ה-FTSE 100 בלונדון נסחר ללא שינוי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן