וול סטריט נסגרה בירידות שערים על רקע החששות הגוברים מצמצום תוכנית ההרחבה הכמותית

בורסת וול סטריט נסגרה בירידות שערים, זאת לאחר שאמש ננעל המסחר בירידות שערים גם כן. בעקבות נתון ה-ISM שפורסם אמש (מדד מנהלי הרכש במגזר היצרני) והפתיע לטובה, שבו ועלו החששות מפני צמצום תוכנית ההרחבה הכמותית מוקדם מהצפוי, מה שתרם לירידות במדדים גם כן.

מדד הדאו ג'ונס ירד ב-0.6%, ה-S&P 500 איבד 0.3% והנאסד"ק נחלש ב-0.2%. 

צילום: רויטרס

מניית קמטק המשיכה בתנודתיות שלה והתרסקה בכ-20%, זאת לאחר שבאחד העם רשמה המניה דווקא זינוק של 19%. 

מניית אתר הדילים גרופון זינקה ב-5%, לאחר שדיווחה כי בסוף השבוע האחרון, שכלל את ימי טירוף הקניות בלאק פריידי וסייבר מונדיי, שהגיעה למכירות שיא, שעלו ב-30% על המכירות במועד המקביל אשתקד.

מניית יצרנית הרכבים החשמליים טסלה זינקה בכ-17% לאחר שדיווחה אתמול כי חקירה בגרמניה של התלקחות רכבי החברה ממודל S הסתיימה במסקנה לפיה לא אותר כל פגם ייצור במכונית.

מניית קמהדע הישראלית נפלה בכ-3%. מוקדם יותר הודיע ועד העובדים בחברה כי הם פותחים בשביתה ללא הגבלת זמן, לאחר שההנהלה חזרה בה מסיכומים שהושגו במהלך המשא ומתן בין הצדדים על כריתת הסכם קיבוצי ראשון בחברה, כך על פי יו"ר ועד העובדים בחברה.

ביום שישי יפורסמו נתוני התעסוקה בארה"ב, מה שיתן אינדיקציה טובה למשקיעים לגבי תוכניות הפד, האם לצמצם או להמשיך בתוכנית ההרחבה הכמותית. החששות מצמצום התוכנית הביאו את בורסות אירופה לירידות שערים, זה היום השלישי ברציפות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן