וול סטריט נסגרה במגמה מעורבת, הרשתות החברתיות משכו למטה

שבוע המסחר המקוצר בוול סטריט (שיסתיים ביום ד' לקראת חג ההודיה) נסגר הלילה בעליות שערים, על רקע ההסכם אשר הושג בין המעצמות לבין איראן בסוף השבוע. בעקבות ההסכם גם ירדו מחירי הזהב והנפט בניו יורק. מדד הדאו ג'ונס ומדד הנאסד"ק עלו אך במאיות האחוזים, זאת לעומת ה-S&P 500 שנסגר לאחר שאיבד כ-0.2%. 

החברה הישראלית קמטק המשיכה גם היום בתנודיות, לאחר שמועות שונות אודות מכירה קרובה של החברה. המנייה זינקה היום ב-77%.

צילום: רויטרס

קרב הענקיות: מניית גוגל עלתה היום ב-1.4%, לאחר שאריק שמידט, יו"ר גוגל, פרסם מדריך מפורט שמלמד בעלי אייפון איך להשתמש במערכת ההפעלה של גוגל וקרא להם לעבור אליה. מנגד, מניית אפל טיפסה היום ב-0.7%, לאחר שמוקדם יותר היום אישרה החברה כי היא רוכשת את חברת "פריימסנס" הישראלית, אשר מייצרת את חיישני התנועה "קינקט".

לעומתן, בגזרת המדיה החברתית, מניית פייסבוק איבדה היום 3.3% מערכה. זאת לאחר שבראיון לרשת ABC הפנה מייסד פייסבוק מארק צוקרברג ביקורת חריפה אל עבר הממשל האמריקאי, ואמר כי הוא "פישל" בסוגיית החדירה לפרטיות האזרחים ברשת. גם מניית טוויטר, שהונפקה זה מכבר, איבדה היום 4.7%.

בורסות אירופה נסגרו בעליות שערים, כשמדד הדאקס הגרמני הוסיף 0.9% לערכו. בורסות אסיה ננעלו בעליות שערים גם כן, כשמדד הניקיי הוסיף 1.5% לערכו. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן