וול סטריט נעלה בעליות בעקבות נאום ילן בניו יורק; הנפט הוסיף לרדת

דבריה המעודדים של יו"ר הפד ממשיכים להשליך על וול סטריט: המסחר בניו יורק יורק נפתח היום במגמה חיובית. אמש התנהל המסחר במגמה שלילית, על רקע ירידה במחירי הנפט, אך לאחר נאום ילן השתנו פני הדברים והמסחר עבר לעליות. המסחר באירופה מתנהל גם הוא בעליות חדות.

מדד הדאו ג'ונס מתחזק ב-0.7%, מדד ה-S&P 500 עולה ב-0.7% ומדד הנאסד"ק נאסד"ק מתחזק גם הוא ומוסיף מעל ל-1% לערכו.

כאמור, אמש נאמה יו"ר הפדרל ריזרב בכנס כלכלי בניו יורק וענתה על שאלות. ילן התייחסה לסיכונים הגדולים הניצבים אל מול הכלכלה העולמית ולשבריריות בה היא נתונה וציינה כי יש לנקוט משנה זהירות לאור כך במדיניות המונטרית. בשורה התחתונה, רמזה ילן כי הבנק יאט את קצה העלאות הריבית. כזכור, בשבוע שעבר עלו השערות כי הפד יחליט להעלות את הריבית מוקדם מהצפוי (אולי אפילו בחודש אפריל), לאחר רמיזות שעלו מצד בכירים בבנק המרכזי האמריקאי.

מחירי הנפט עולים היום, לאחר שאתמול זה איבד מערכו לאורך יום המסחר מסחר ועם הנעילה איבד ממנו כ-2.8%, כשמחיר חבית מסוג WTI נקבע על 38.2 דולרים.

אתמול פורסמו בארה"ב נתוני ההכנסות וההוצאות של משקי הבית בחודש פברואר לפיהם ההכנסה הפרטית עלתה ב-0.2%. גם ההוצאות עלו, ואלו גדלו ב-0.1%. כעת ממתינים בארה"ב לנתוני התעסוקה לחודש מרץ, שיתפרסמו ביום שישי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן