ולדמן החליט למחוק את מלאנוקס מהמסחר – כמה זה עלה לו?

יצחק תשובה הוא המרוויח הגדול של יום המסחר בבורסה באחד העם, עם 195 מיליון שקל יותר מאשר בתום השבוע שעבר בזכות עלייה של 2.7% במניית קבוצת דלק. דוד עזריאלי מדורג שני עם 69 מיליון שקל, וצדיק בינו (פז נפט) ממוקם שלישי עם רווח יומי של 30 מיליון שקל. את החמישייה הפותחת משלימים חיים כצמן (גזית גלוב) עם 29 מיליון שקל וחיים סבן (פרטנר) עם 17 מיליון שקל.

את עיקר תשומת הלב ריכזו היום שניים: אייל ולדמן, שגריעתה העתידית של מלאנוקס מהבורסה באחד העם גרמה לירידה של 12% במניית החברה ולהפסד יומי של 43 מיליון שקל, אשר דרדר אותו למקום הרביעי ברשימת המפסידים. נוחי דנקנר, אשר הרוויח היום 9 מיליון שקל בזכות עלייה של 9.4% במניית אי.די.בי אחזקות, לא נכלל בין חמשת הראשונים למרות סיכום הבנקים על הסדר חוב חלופי לחברה. 

למדד המלא – ליחצו כאן

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

איל ולדמן | צילום: יח"צ

את רשימת המפסידים היומית מוביל דודי ויסמן (אלון רבוע כחול) עם 57 מיליון שקל פחות מאשר בשבוע שעבר בשל נפילה של 8% במניית החברה. עידן עופר (החברה לישראל) מדורג שני עם הפסד יומי של 55 מיליון שקל. עפרה שטראוס מדורגת רביעית עם הפסד יומי של 47 מיליון שקל, ולדמן כאמור רביעי ומשלים את החמישייה הסוגרת שרי אריסון (פועלים) עם הפסד יומי של 42 מיליון שקל.   

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן