ולקינוח: גלידה ביתית ב-1,000 דולר וטבעת יהלום מתנה

ב-2007 קבע קינוח יוקרתי של מסעדת סרנדיפיטי 3 בניו יורק שמחירו 1,000 דולר שיא גינס כמנת הגלידה היקרה בעולם. שנה לאחר מכן, העלתה המסעדה את הרף כאשר שידרגה את מנת השוקולד הקפוא שלה והפכה אותה ויצירה שמחירה עומד על לא פחות מ-25 אלף דולר ומכילה בין השאר 28 סוגי קקאו ואף כמות קטנה של זהב אכיל 23 קראט. היא הוגשה בגביע ובו צמיד מזהב 18 קראט המשובץ בקראט אחד של יהלומים לבנים – אותו דווקא שומרים ולא אוכלים.

מנת השוקולד הקר יצאה מהתפריט לפני שנים, אך את מנת הגלידה עדיין ניתן להזמין, אם כי בהתראה של יומיים. אם אתם מעדיפים לבזבז את 1,000 הדולר שלכם באופן ספונטני עדיין תוכלו לעשות זאת במסעדה ניו יורקית אחרת, ה-Bagatelle האהודה על הסלבריטאים. הגרסה שלה לגלידת אלף הדולר נקראת מובוזין מגה סנדיי, על שם התכשיטן הצרפתי מהמאה ה-19 (Mauboussin) שטבעת שלו הכוללות פלדה שחורה, זהב לבן ויהלום מגיעה עם כל מנה ונשארת אצל הסועד לאחר סיומה.


המובוזין מגה סנדיי. קצפת ויהלומים

הגלידה עצמה היא פרי יצירתו של השף סבסטיאן צ'אמארט, ששילב גלידת וניל בהכנה עצמית, טראפל שוקולד, מקרונים, סורבה משמפניית דום פריניון, עלי זהב, בראוניז משוקולד מריר מצופים בזהב אכיל 24 קראט וקצפת. כל אלה בתוך כוס מרטיני גדולה ובה רוטב וודקה שוקולד.

בתיאבון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן