זמרים, שפים ומטוסים פרטיים: לא תאמינו איך בילו הבזבזנים הגדולים של אסיה את חג האהבה

הצרכנים האסיאתיים הפכו לבזבזניים הגדולים ביותר דווקא ביום האהבה, חג מערבי בכל רמ"ח איבריו. אינדונזים, טיוואנים וסינגפורים מבזבזים אפילו יותר כסף על הולנטיין דיי מאשר הגרמנים והבריטים.

להוצאות על חג האהבה של הבזבזנים הגדולים של אסיה הייתה משמעות אחרת לגמרי מזו שרובנו מכירים – והם ממש לא הסתפקו בקניית זר פרחים או חבילת בונבוניירות לבת זוגתם, הם השתמשו בשירותי קונסיירז' ייחודיים בכדי לוודא שהדרישות שלהם לחג האהבה ימומשו. הנה הדרך שבה הם הראו את אהבתם לבנות זוגם במהלך החג הרומנטי.

סין

אחד מהלקוחות של שירות הקונסיירז' היוקרתי "BlueFish" הציע נישואים לחברתו בחג האהבה עם טבעת אירוסין שמוקמה בתוך תיק קלאץ' פרוותי מבית לואי ויטון היוקרתי. התיק לבדו עולה 42,500 דולר ומדובר בתיק הרביעי שבת הזוג שלו מקבלת – אחד לכל שנת חברות. בסה"כ שווים יחד ארבעת התיקים 250 אלף דולר.

צילום: thinkstock

הונג קונג

בכדי להימנע מסצנת המסעדות העמוסה של הונג קונג ביום האהבה, אחת מהחברים בשירות הקונסיירז' Quintessentially"" וארגון "אורח החיים היוקרתי", החליטה לחלוק ארוחה רומנטית ונוחה עם בבעלה בבית והטיסה שף סלבריטאי בעל שם עולמי מבריטניה לביתה בהונג קונג כדי שיבשל להם ארוחה פרטית.

מלזיה

אחד מהלקוחות של " Butler" שירות קונסיירז' יוקרתי הממוקם במלזיה, אירגן מטוס פרטי שיטיס את בת זוגתו ממלזיה למסע קניות בסינגפור. לאחר מכן הוא ביקש שהמטוס הפרטי יביא את שניהם להונג קונג לארוחת ערב רומנטית, לפני שיחזיר אותם חזרה הביתה למלזיה.

ארוחה רומנטית ופרטית מידי שף סלב | צילום: thinkstock

תאילנד

זוג תאילנדי הוציא כ-450 אלף דולר בחג האהבה האחרון, כשהטיס סמל מוסיקלי אמריקאי משנות ה-80 לבנגקוק בכדי שישיר להם במהלך ארוחת הערב הרומנטית. ארוחת הערב התקיימה בחדר הישיבות של המשרד של הבעל, שם היה שטח פתוח עבור בני הזוג לרקוד לצלילי השיר האהוב עליהם.

אינדונזיה

לרגל יום האהבה וים הולדתה של ארוסתו, החליט אחד מהלקוחות של Quintessentially"" קונסיירז' לארגן פלאש מוב בחזית המסעדה ולהפתיע אותה. אחרי שבוע של תכנונים יצא לפועל ריקוד מרגש בן עשר דקות ע"י 6 רקדנים שכלל את הבן הזוג המפתיע בעצמו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן