חברת מערכות ההשקיה ג'ון דיר ווטר נמכרה לקרן פימי תמורת 60 מיליון דולר

קרן פימי השלימה רכישה של 100% מחברת ג'ון דיר ווטר, מייצרת ומשווקת מערכות השקיה בטפטוף ומוצרים נלווים, תמורת כ-60 מיליון דולר. גילון בק, שותף בכיר בקרן פימי, עתיד לשמש כיו"ר פעיל של החברה וללוות אותה בתהליך ההשבחה. ג'ון דיר ווטר המפעילה אתרי ייצור בישראל (בקיבוץ גבת ובמגדל העמק), בצרפת, ספרד, ארה"ב, אוסטרליה, ברזיל, ארגנטינה וצ'ילה ומוכרת את מוצריה בכל רחבי העולם, מחזיקה בהיקף מכירות שנתי של כ-220 מיליון דולר.

בתקופה האחרונה סבלה החברה מהפסדים מהותיים ובעקבות כך החליטה "דיר" למכור את החברה לגוף שיוכל לסייע הבראת החברה. פימי שזכתה במכרז בינלאומי לרכישתה, התמודדה מול 15 גופים בינלאומיים ונהנתה מניקוד גבוה בשל הניסיון הניהולי ויכולת ההשבחה המוכחת שלה. העסקה קיבלה את הסכמת חברי קיבוץ גבת בהצבעה שהתקבלה פה אחד.


ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל קרן פימי | צילום: יונתן בלום

ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל פימי אמר כי "רכישת ג'ון דיר ווטר תואמת את מדיניות ההשקעה של פימי ומהווה אתגר ניהולי משמעותי עבורה. הרכישה תואמת את האסטרטגיה של פימי לרכוש חברות ולקבוע את מרכז הפעילות בישראל. אני משוכנע כי הניסיון המוכח של פימי, בהתוויית אסטרטגית צמיחה, שיפורים תפעוליים והבראת חברות, יסייע לה לבצע את השינויים הדרושים להבראת ג'ון דיר ולחזק את התעשייה והטכנולוגיה הישראלית בשווקים הבינלאומיים."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן