חדש בישראל: אינטל הציגה את המחשבים הראשונים עם מעבדי דור 6

מאסתם במחשב הישן? עכשיו יש לכם תירוץ טוב להחליפו: מחשבים מבוססי מעבד דור 6 הוצגו באירוע מיוחד שקיימה חברת אינטל אתמול, כאשר נחשפו יותר מ-20 דגמים של יצרניות מובילות.

המחשבים החדשים, מבוססי מעבד הדור השישי, Skylake, נחשפו באירוע בו לקחו חלק חברות הענק: אסוס, לנובו, טושיבה, HP, דל ואייסר. חלק מן הדגמים מותאמים לגיימרים, כאשר איכויות הסאונד והתצוגה גבוהות ביותר, כמו Lenovo ideapad Y700, או Inspiron 7000 של Dell. דגמים אחרים עונים על צרכים מגוונים: משימוש משרדי, דרך שימוש לצרכי גרפיקה או צפייה איכותית. המחשבים הם בעלי המעבדים החזקים ביותר שפיתחה החברה עד כה, ומציעים שיפור של עד פי 2.5 בביצועי המחשב, שיפור עד פי 3 בחיי סוללה וכן, שיפור בגרפיקה של עד פי 30 לעומת מחשבים מלפני 5 שנים. 

צוות מרכז הפיתוח של אינטל בחיפה | צילום: יח"צ 

טווחי המחירים מגוונים: דגמי Lenovo נעים בין 4,000-9,000 שקלים, דגמי ASUS נמכרים בטווח המחירים 2,000-9,000 לדגם היקר ביותר. לחברת TOSHIBA שני דגמים בלבד; הדגם הזול נמכר במחיר 5,700 שקלים, ומחיר הדגם היקר הוא 7,800 שקלים. חברות Dell ו-Acer מציעות דגמים הנמכרים החל ממחיר של 900$.

לדברי אילן הוכמן, מנהל שיווק ופיתוח עסקי באינטל: "מעבדי הדור השישי הם מעבדי אינטל הטובים ביותר אי פעם, המאופיינים בצריכת הספק נמוכה, ביצועים גבוהים ושיפור משמעותי בהאצה הגרפית אל מול הדורות הקודמים. החדשנות של פלטפורמת מעבדי הדור השישי, בשילוב מערכת חלונות 10, מעצים את חוויית המשתמש וזהו הזמן המתאים ביותר לקנות מחשב חדש".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן