חוזה ענק בשווי 280 מיליון דולר לפרוטליקס בברזיל; המניה מזנקת ב-7.6%

חוזה ענק לפרוטליקס בברזיל: החברה הדואלית סיכמה עם זרוע של משרד הבריאות בברזיל על חוזה לאספקת מערך לייצור תרופות במדינה בשווי של 280 מיליון דולר.

עלי פי הודעת החברה, ההסכם נחתם עם פיוקרוז, ובמסגרתו תספק פרוטליקס לברזיל הכשרות ומיומנות שתאפשר למדינה לבנות מפעל ייצור לתרופה UPLYSO, אותה פיתחה פרוטליקס ואשר מטפלת במחלת הגושה.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

במסגרת ההסכם, פיוקרוז התחייבה לרכוש תרופות בשווי 40 מיליון דולר לפחות במהלך השנתיים הראשונות להסכם. בשנים שלאחר מכן, ולאורך שבע שנים, התחייבה פיוקרוז לרכוש תרופות בשווי 40 מיליון דולר בשנה. החברות סיכמו כי פרוטליקס אינה מחויבת להגיע לשלב הסופי של העברת הטכנולוגיה עד שסכום הרכישות הכולל יגיע ל-280 מיליון דולר. ההסכם עשוי להיות מוארך בחמש שנים, כפי שיידרש, כדי להשלים את העברת הטכנולוגיה. 


דוד אביעזר | צילום: יח"צ

"אנו שמחים לעבוד יחד עם ממשלת ברזיל במאמצים לספק UPLYSO לחולי גושה בברזיל ולשתף פעולה עם פיוקרוז ומשרד הבריאות הברזילאי", אמר דוד אביעזר, מנכ"ל פרוטליקס. "אנו מעודדים מההכרה בתרופה שלנו על ידי פיוקרוז וממשלת ברזיל, ומאמינים כי ההסכם הזה יאפשר זרימת אספקת תרופות לאנשים החיים עם מחלת הגושה".

העברת הטכנולוגיה וההסכם כולו ייכנסו לתוקף אחרי שהצדדים יקבלו את אישור ההסכם על ידי משרד התעשייה הברזילאי, מה שצפוי לקרות בתוך חודש. במהלך תקופת העברת הטכנולוגיה, פיוקרוז תבקש אישור רישום לתרופת UPLYSO בסוכנות התרופות הברזילאית. ברגע שההעברה תושלם, פיוקרוז תהיה המשווקת הבלעדית של התרופה בברזיל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן