חולמים לטפס על האוורסט? אתר חדש יסייע לכם להשיג את המימון הדרוש מזרים שמעולם לא פגשתם

רוצים לטייל ליעד אקזוטי במיוחד, אבל אין לכם כסף? אתר חדש בשם Trevolta מציע לכם לנסות ולגייס מימון לטיול חלומותיכם – מזרים שמעולם לא פגשתם.

האתר מגייס "חברים" חדשים לקהילה המתהווה בימים אלו, וצפוי לעלות לאוויר בקרוב. לכשיושק, יוכלו החברים השונים להעלות את ההצעה הפרטית ל"טיול החלומות שלהם" – ובמיוחד ליעדים אקזוטיים והרפתקנים ומסלולים בעלי משמעות מיוחדת. לאחר שתפתחו את הקמפיין האישי שלכם, יוכלו ההמונים להשקיע סכומי כסף שונים ברעיונות אשר ימצאו חן בעיניהם. בנוסף להמונים עצמם, גם חברות מסחריות יפרשו חסות על טיולים אשר יתאימו למטרותיהן השיווקיות.

מפעילי האתר ממליצים למשתמשים על 3 סוגי טיולים אשר ימשכו תשומת לב רבה: טיולים הרפתקניים במיוחד ליעדים מרגשים, משלחות למטרת סיוע ותרומה לאחרים, וטיולים בעלי משמעות נוספת – לרבות מחקר מדעי, כתיבה, חינוך ועוד.

צילום: shutterstock

האתר מתבסס על פלטפורמות אינטרנטיות שונות למימון-המונים, הידועות שבהן אתרים דוגמת קיקסטארטר ואינדיגוגו, המאפשרות ליזמים מרחבי העולם לגייס מימון מאנשים שלא פגשו מעולם בכדי לקדם את מיזמיהם השונים. לפני כחודש נכנס לתוקף בארה"ב חוק JOBS המאפשר לחברות פרטיות לגייס הון באמצעות פלטפורמות אינטרנטיות למימון המונים ולמכור מניות למשקיעים פרטיים מבלי להיסחר בבורסה.

Trevolta לוקח את הנושא, כאמור, שלב אחד קדימה. האם ההמון המתהווה בימים אלו יממן לכם את הטיול הבא שלכם? לשם כך, כדאי שתחשבו על יעד מרגש במיוחד, אשר יגרום לאנשים שלא פגשתם מאודכם לשלוף את הארנק.

ההרשמה לאתר אפשרית בלינק:

http://signup.trevolta.com/

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן