חיים בין כוכבים: הוילה בהשראת מסע בן כוכבים מוצעת למכירה תמורת 35 מיליון דולר

חובבי סטאר-טרק, הכינו את המזומנים! וילה בשטח של 2500 מטר מרובע עם חדר קולנוע ביתי שעוצב בהשראת גשר הפיקוד של הסדרה, נמכר כעת בפלורידה במחיר של 35 מיליון דולר.

במחיר הזה מדובר בבית היקר ביותר שנמכר אי פעם באזור בוקה רטון, כך לפי נתוני חברת הנדל"ן האמריקאית דאגלס אלימן (Douglas Elliman).

המוכר, מארק בל, מחברת ההשקעות מארק בל שותפות הון, הוא ככל הנראה אוהד שרוף של מסע בין כוכבים. ה"גשר", שבסדרה שימש כמרכז הפיקוד של הספינה – מגיע הפעם עם מערכת סאונד שמחקה אפילו את צליל הכניסה לאזור, כפי שנשמע בסדרה. התקרה של חדר הקולנוע המיוחד הזה, מכוסה כל כולה במאות כוכבים.

בל הוא המפיק של נערי ג'רזי בברודוואי וכרגע מנהל פירמת השקעות שמתמקדת בנדל"ן, השקעות פרטיות ומיזמי בידור. בעברו הוא היה מנכ"ל FriendFinder, חברת האם של פנטהאוז ו- BigChurch.com,שהוא אתר דייטינג נוצרי, קצת כמו J-date.

הבית של בל בבוקה רטון כולל 8 חדרי שינה ו-16 חדרי אמבטיה מלאים (ו-2 חלקיים). כמו כן, יש באחוזה אולם נשפים שכרגע משמש ביתם של למעלה מ-60 משחקי ארקייד, כולל כאלה שמתוארכים לשנות ה-70. הבית המפואר כולל גם חדר שעוצב כדי להידמות למשחק המחשב "Call of Duty", 3 ברים, מרתף יינות, בריכה, ספריה ומגרש כדורסל חיצוני בגודל מלא. שווה לא?

תמונות: אנדי פריים, Douglas Elliman

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן