חלום רטוב: 5 אמבטיות משגעות מרחבי העולם

חדרי הרחצה צריכים ללא ספק להיות פונקציונליים, אבל זה לא אומר שהם לא יכולים להיות גם מרהיבים ביופיים. אמבטיות מגולפות בשיש, מקלחות שנראות כמפלי מים וחדרי ספא חיצוניים הם רק כמה מן האפשרויות היוקרתיות הקיימות כיום. "בשוק הנדל״ן של בתי היוקרה, חדר רחצה יוצא דופן הוא דבר הכרחי״, מסבירה בוורלי מולפינו ממשרד התיווך הוואי לייף נכסים. "זה דבר מרשים שעשוי למשוך לקוחות אל הנכס״.

בנאפה ואלי, למשל, יכולים בעלי הבית להיכנס לחדר רחצה חיצוני ומבודד, מוקף ביער אלונים בן 100 שנה. המקלחת, שגודלה 10 מ״ר, עשויה עץ ארז והיא רק אחד ממאפייניה הייחודיים של חוות קליסטוגה, אזור מגורים פרטי בעיירה קליסטוגה שבקליפורניה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בתי המגורים בקליסטוגה, שתוכננו על ידי משרד אס־בי אדריכלים, נבנו במטרה לעודד חיים בתוך הבית ומחוץ לו. שבילים ורציפים מחברים בין הבתים בעלי רעפי העץ, המשובצים בנוף המיוער; בהתאם לכך, מספקות המקלחות חוויית רחצה דמוית־ספא המאחדת את האדם עם הטבע. את הבתים ניתן לרכוש בבעלות משותפת לצמיתות בחוות קליסטוגה, בעלות של 475 אלף דולר ומעלה.

חוויית רחצה ייחודית באמבט שגולף משיש | צילום: Cristies real estate

אבל לשמוע את ציוץ הציפורים ולהתבשם בריח עצים רטובים בזמן המקלחת לא מתאים לכל אחד, ולא חסר היצע גם למי שמעדיפים להסתפק בחדרי רחצה "מסורתיים״ בני ארבעה קירות.

בבית בפנסילבניה, ששטחו 3,700 מ״ר ומחירו 30 מיליון דולר, אפשר להתפנק באמבט מפוסל שגולף מגוש שיש בודד, וגם להתענג על הנוף דרך דלתות זכוכית. פרטיות היא ממש לא בעיה, הודות לשטח כפרי ופסטורלי של 283 דונם. ואם גם חדר הרחצה הזה אינו לטעמכם, אל חשש, ישנם שבעה נוספים.

יוקרתי לא פחות, אך אקזוטי יותר, הוא חדר רחצה בקיילואה קונה שבהוואי. האחוזה הפרטית "האלה קו מאנה״, בעלת שישה חדרי רחצה וחמישה חדרי שינה, מתומחרת ב־16.5 מיליון דולר. כאן, יכולים בעלי הבית לצאת ממנו וליהנות מטבילה באמבט או ממקלחת מפנקת. חלומם של חובבי האמבטיות האלה היה מדרגות "מרחפות״, אמבט שקוע ברצפה ומקלחון עשוי אבן. כמו כן, יש בו פינת ישיבה חמימה ושני ארונות חיצוניים.

הבית, ששטחו 500 מ״ר, ממוקם בחוף קונה, באתר הנופש "הואללאי״. כל חדרי הרחצה בבית מוקפים קירות אבן מסורתיים ומכילים חצרות פנימיות. הבית המבודד והפרטי הזה מאופיין בסגנון אדריכלות אסיאתי וסביבו 5.5 דונם של נופים טרופיים מרהיבים וחללים יוקרתיים, ביניהם מרפסות המעוצבות ברוח המקום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן