חסינת מיתון: התעשייה שממשיכה להרוויח נמצאת מתחת לאף שלכם

אם אתם מחפשים תעשייה שעדיין אפשר להמר עליה גם בעיתות של מיתון, מספיק שתסתכלו למטה. האגודה האמריקאית למוצרים עבור חיות מחמד מדווחת כי כמות האנשים שמחזיקים חיות מחמד המשיכה לגדול גם במהלך המיתון. ההוצאות הקשורות לחיות מחמד בארה"ב זינקו מ-43.2 מיליארד דולר ב-2008 ל-53 מיליארד דולר השנה, לפי האיגוד.

ענף אחד שגדל משמעותית בתעשייה הוא ענף השירותים. בארה"ב יש כיום יותר מ-35 רשתות ענק בנישה הזו, ממעונות יום לכלבים, דרך מספרות וחנויות טיפוח לכלבים, ממוליכי כלבים ועד לחנויות לחיות מחמד ומאמני כלבים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הנשיא ברק אובמה, והכלב המשפחתי בו | צילום: רויטרס

ואם אתם חושבים שבעת מיתון בעליהן של חיות המחמד חוסכים, כדאי שתחשבו שוב. בהסתמך על הצמיחה בשירותי טיפולי היוקרה לבעלי חיים בארה"ב, בעלים רבים עדיין דואגים לפנק את חיות המחמד שלהם ככל יכולתם.

כך למשל, בניגוד לרשתות בתי המלון – סקטור אשר נמצא במצוקה – מספר בתי המלון לחיות מחמד עדיין צומח. רשת הספא לכלבים "דוגטופיה" היא בעלת 25 חנויות, ורשת בתי המלון לכלבים "די-פט" מכילה שלושה בתי מלון בהוליווד, סקוטסדייל ובמנהטן. 

גם מיקור חוץ של איסוף הצואה של בעלי החיים הפך פופולרי בארה"ב, כששתי רשתות כאלה נפתחו במדינה. לבעלי החיים שלכם נמאס מהאוכל השגרתי? בקליפורניה אפשר תוכלו למצוא רשתות מזון גורמה לכלבים.

הזכיונות הללו לא פופולריים רק בקרב בעלי חיות המחמד, אלא גם בקרב היזמים עצמם. ייתכן שהסוד של הצלחתה המתמשכת של תעשיית חיות המחמד הוא שעלות הקמת זיכיון מן הסוג הזה אינה גבוהה. כך למשל, ניתן להקים עסק להולכת כלבים בסכומים מזעריים.

מציאת תחום שלא נפגע מהמיתון, והקמת עסק בעלות נמוכה: זו, כך מתברר, הנוסחה להצלחה מתמשכת באחת הנישות הנדירות בהן הצרכנים פשוט לא מפסיקים לבזבז.

כתבות נוספות בנושא:

תקלה מופלאה: כך הפך כלב זעיר למכרה זהב פרסומי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן