שגרת איפור וטיפוח יומית. צילום: shutterstock
מוצרים פורצי דרך שמבטיחים פורמולות עוצמתיות לטיפול בעור הפנים. צילום: shutterstock

טיפול בקמטים, מראה זוהר ומיצוק: מוצרי טיפוח חדשים לשיפור מראה העור

שלל השקות הקיץ כבר כאן והן כוללות מנעד רחב של מוצרי טיפוח שישמרו על עור פנים זוהר ובריא. מסדרות טיפוח חדשניות לנשים - וגם לגברים - דרך בוסטר ויטמין C שיגן על העור מנזקי הסביבה והשמש ועד לסרום שמבטיח הפחתה במראה הקמטים תוך 7 ימים בלבד

IL MAKIAGE, מותג הקוסמטיקה שזוכה להצלחה בינלאומית עם מוצרי האיפור המקצועיים, משיק לראשונה סדרת מוצרי טיפוח אנטי-אייג'ינג. כל מוצרי סדרת IM SKIN מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית, כשהדגש ניתן למחקרים קליניים שמוכיחים את המוצרים כיעילים בהפחתת מראה קמטים וקמטוטים, צמצום נקבוביות, מיצוק מראה העור והענקת זוהר וברק.

איל מקיאג'. קרם לחות אנטי-אייג'ינג. צילום: יח"צ

הסדרה, שכוללת חמישה מוצרים, מסייעת במגוון רחב של בעיות עור. כך למשל, ה-Power Cream Renew, קרם לחות אנטי-אייג'ינג שמכיל תערובת של אצות אדומות, אורכידיאה וויטמינים ומבטיח להזין את העור, להחליק קמטים וקמטוטים, לחדש ולמצק את העור למראה זוהר, רענן וצעיר; או ה-Power Lip Mask, מסכת הלחות לשפתיים העשויה מרכיבים טבעיים, כמו חמאות אבוקדו ושיאה, שתסייע בשיקום והחלקת השפתיים; ה-Power Serum Boost, עשיר ברכיבים עוצמתיים, בינהם ויטמין B3, ויטמין E וחומצה היאולורונית, יעניק לעור מראה זוהר ומוצק, ויטפל בקמטים, קמטוטים ונקבוביות מוגדלות למראה עור חיוני וצעיר.

איל מקיאג'. מסכת לחות לשפתיים. צילום: יח"צ

החל מ-169 ש"ח, בחנויות ואתר המותג




מוצר חדש מתווסף לסדרת Ester C של GIGI, בוסטר ויטמין סי וסרום לחות פעיל – כשהחידוש: אריזת פטנט אטומה וחדשנית המפרידה בין אבקת הוויטמין הטהורה לבין הסרום, ומבטיחה את טריות הוויטמין עד לרגע השימוש ואת פעילותו האפקטיבית לטיפוח העור.

ה-Bio Repair Booster מבטיח תוצאות נראות לעין בטווח המיידי הודות לפורמולה ייחודית, ירוקה ונקיה, הן במרכיב הוויטמין הטהור והן במרכיבי הסרום האורגניים ממקור טבעי, שמאפשרים להשיג את תוצאות עם מרכיבים פעילים הנקיים מחומרי שימור ומרכיבים מייצבים כימיים וללא חשש מגירויים.



הפורמולה מספקת הגנה נוגדת חמצון עוצמתית המנטרלת נזקי קרינה, רדיקלים חופשיים ופגיעה במרקם העור על ידי חלקיקי כימיקלים ומתכות המאפיינים את הזיהום הסביבתי העירוני; הסרום הפעיל מכיל חומצה היאלורונית, לחות ממקור טבעי (קנה סוכר), גליצרין אורגני, חומצה פרולית ממקור צמחי ו-Zemea, מרכיב אורגני המגביר את החדירות לעור של ויטמין C וחומצה פרולית. 

Pure Vitamin C של GIGI. צילום: סשה דובינסקי

499 ש"ח, אצל קומסטיקאיות מורשות




מותג הטיפוח הצרפתי LIERAC PARIS משיק סדרת טיפוח לגברים שכוללת שישה מוצרים המרכיבים יחד שגרה מלאה לטיפול בעור הפנים והזקן. הסדרה מבוססת על רכיבים מן הטבע, פטנט ייחודי של שימוש בתמצית טוליפ שחור, פיתוח שעבר מבדקים קליניים והוכיח שביעות רצון לקוחות ומבדקי מרקם וריח.



הטוליפ השחור יוצר פעולה משולשת מוכחת על העור – חיזוק, הגנה וחידוש, ומצוי בכל מוצרי הסדרה. בין המוצרים בסדרה: ג'ל קרם למחיקת סימני עייפות המעניק בוסט מיידי של אנרגיה וחיוניות בזכות שילוב חומרים פעילים וממריצים, המשפרים את עמידות העור למקרי עייפות וסטרס; באלם אנטיאייג'ינג לאחר הגילוח העשוי מ-96% חומרים טבעיים ואינו מכיל בושם. מרגיע את העור, מספק לחות מוגברת ומותאם במיוחד לעור רגיש.

ליראק פריז. סרום נגד קמטים מסדרת הטיפוח לגברים. צילום: אסף לוי

באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז




מותק הטיפוח הניו-יורקי KIEHLS משיק מוצר חדש לטיפוח העור, המשתלב כשלב ראשון בשגרת הטיפוח של הבוקר והערב ומתאים כל הגילאים ולכל סוגי העור, גם לבעלי עור רגיש.

Ferulic Brew Rejuvenating Facial Essence, הוא תמצית נוזלית וקלילה של חומצה פרולית לחידוש מראה העור, שפרט לחומצה הפרולית, מכילה חומצה לקטית ושמן סקוואלן המופקים ממקור צמחי בהליך טבעי. שלושתם יחד עושים פלאים לעור הפנים, ובין היתר, מפחיתים את מראה הקמטוטים באופן הנראה לעין ומעצימים מראה קורן באופן טבעי, כך שהעור נראה מחודש וזוהר.

ייחודה של הפורמולה העוצמתית בהליך התסיסה שעברו תמציות הצמחים, הליך המסייע להן להעשיר את העור בוויטמינים ונוגדי חמצון, לשפר את עוצמת הרכיבים ואת איכות העור.

230 ש"ח ל-100 מ"ל, 350 ש"ח ל-200 מ"ל, בחנויות המותג ובאתר

קיל'ס. תמצית להצערת עור הפנים המכילה חומצה פרולית. צילום: יח"צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן