יום אדום לדוד עזריאלי בבורסה באחד העם: הפסיד 138 מיליון שקל

דוד עזריאלי הוא הלוזר הגדול של יום המסחר בבורסה באחד העם: בעל השליטה בקבוצת עזריאלי הפסיד היום על הנייר כ-138 מיליון שקלים בשל נפילה של 1.5% במניית הקבוצה. 

במקום השני מהסוף מדורג יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, אשר סיים את יום המסחר עם כ-52 מיליון שקל פחות מאשר בתחילתו. את חמישיית המפסידים משלימים שרי אריסון (בנק הפועלים) אשר הפסידה היום כ-44 מיליון שקל, מיקי פדרמן (אלביט מערכות), שירידה של 1.3% במניית החברה הסבה לו נזק של 40 מיליון שקל ולב לבייב (אפריקה ישראל) שהפסיד היום 14 מיליון שקל. 

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

דוד עזריאלי | צילום: ישראל הדרי

את רשימת הווינרים היומית מובילה בגאון עופרה שטראוס, בעלת השליטה בקבוצת שטראוס, עם רווח יומי של כ-70 מיליון שקל. יאיר המבורגר (הראל השקעות) מדורג שני עם 49 מיליון שקל יותר מאשר אתמול.

עוד ברשימת הווינרים היומית: שאול אלוביץ' (בזק, 33 מיליון שקל), שלמה אליהו (מגדל) שהרוויח היום 31 מיליון שקל ואייל ולדמן (מלאנוקס) שסיים את יום המסחר ברווח של כ-15 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן