יום הולדת 75 ל-M&M: משחזרים את השיר האהוב

השנה חוגג הממתק המוכר והאהוב M&M יום הולדת 75, וכחלק מהחגיגות המותג מבית חברת מארס (Mars) מעיף מבט אל העבר שלו. כמו כל חברה שמגיעה לציון דרך משמעותי כל כך, יש הרבה על מה להודות, וכנראה שיש הרבה על מה להרגיש גאים.

פרט לדמויות האנימציה האדומות-צהובות שמוכרות לנו היטב ומופיעות בפרסומות החברה כבר שנים, אחד ה"נכסים" המוכרים והזכורים ביותר שמחזיק המותג הוא דווקא שיר. "The Candy Man" נכתב במקור עבור הסרט "ווילי ונקה ומפעל השוקולד", אבל ברגע שהוא הגיע לידיו של סמי דיוויס ג'וניור שהתאים אותו לסגנון שלו, השיר הפך ללהיט מספר אחת של הקריירה שלו. מאז, מיליוני מאזינים נהנו מהמוזיקה, אבל עם השנים היא נשכחה מעט.

בניסיון לקרב את אחת היצירות האהובות מאז לדור הצעיר, M&M פנתה לשני אמנים פופולאריים: המוזיקאי זד והזמר אלו בלאק הצטרפו לפרויקט שהותאם לגמרי לדור החדש, עם מילים ששונו בחלקן ומוזיקה שיכולה להפוך את השיר ללהיט.


צילום מתוך הקליפ שמערבב בין ישן לחדש | צילום: אתר החברה

בראיון למגזין פורבס האמריקאי באירוע לציון יציאת השיר וחגיגות 75 למותג, שני הזמרים הודו שהם חיכו להזדמנות לעבוד אחד עם השני כשזו הגיעה אליהם. "זה היה מדהים, כי באמת רציתי לעבוד עם אלו", העיר זד בזמן שישב ליד שותפו. "לא הכרתי את השיר המקורי אז הקשבתי לו והבנתי שלאלו יש את הקול המושלם בשביל העבודה הזאת. חשבתי שזה אתגר מדהים לקחת. הכל הסתדר בצורה מושלמת ולא הייתה סיבה שלא ללכת על זה".

מותגים רבים אחרים אולי היו רוצים לשלוט בכל שלב בתהליך, אבל ב-M&M הסבירו שכשהחברה יזמה את הפרויקט, המטרה לא הייתה ליצור פרסומת או ג'ינגל חדשים, אלא שיר חדש – ואם כך, אז מוטב להשאיר את העבודה בידי מקצוענים. זד הדגיש שלמרות שהזכויות על השיר המקורי שייכות לחברה, לשני המוזיקאים היה החופש לעשות עם השיר כל שרצו. "לאף אחד חוץ מאיתנו לא הייתה בחירה בנוגע לאקורדים, המילים או שום דבר אחר בשיר, היה לנו חופש יצירתי מלא", הסביר זד. הקליפ שמלווה את הגרסה המחודשת לשיר המוכר הוא תערובת של ישן וחדש, עם סצנות בהן בלאק וזד מופיעים לצד דמויות מפרסומות ותיקות שהחברה הוציאה במהלך השנים.

צפו בתוצאה הסופית:

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן