יום המסחר האחרון לפני הפגרה: הבורסה ננעלה בירידות

המסחר בבורסה באחד העם נסגר בירידות שערים,על רקע מגמה שלילית בבורסות אירופה ונעילה חיובית בוול סטריט אמש.

מדד ת"א 25 נסגר בירידה של 0.8%, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.7%, ומדד הבנקים נחלש ב-1.2%. מדד הטכנולוגיה איבד 0.2% מערכו, מדד הנדל"ן ירד ב-0.3%, מדד הנפט והגז ירד ב-0.6%, ומדד התקשורת נחלש ב-1.9%.

עקב חול המועד, המסחר בבורסה נערך היום במתכונת מקוצרת וננעל בשעה 14:30, הבורסה תחזור לפעילות רק ביום שלישי בבוקר, אחרי צאת החג השני של פסח.

יוצאים לחופש. הבורסה | צילום: אהוד כהנים

חברת חיפוש הנפט רציו עמדה היום במרכז תשומת הלב לאחר שהודיעה כי תיכנס כשותפה לאתרי החיפוש "מירה" ו-"שרה".מניית החברה הוסיפה היום 0.8% לערכה.

"לאחר הפוגת החג, המסחר בדולר-שקל התעורר לחיים ביממה האחרונה והצמד הציג מומנטום חיובי והצליח לטפס חזרה מעל רמת המפתח של 3.47" אמרו הבוקר במחלקת המחקר של FXCM ישראל. "את דבריה של ג'נט ילן אמש לפיהם הפד ימשיך לתמוך בכלכלה למרות הירידה בשיעור האבטלה לעבר רמת היעד שהציב הבנק אפשר לפרש ככוונה של הבנק להותיר את הריבית ברמת אפס לפחות עד סוף השנה ואולי גם במחצית הראשונה של 2015".

"למרות המומנטום החיובי, עלינו להמתין לפריצות משמעותיות יותר מעל רמות ההתנגדות כדי שנוכל לדבר על מהלך משמעותי כלפי מעלה" העריו, "בשלב זה, לאור מגמת הירידה המובהקת בטווח הארוך יותר, רק עלייה מעל 3.50 תשנה את יחסי הכוחות ותפתח פתח לתיקון רחב יותר. עד אז, הסבירות הגבוהה יותר היא לשבירה לרמות שפל חדשות".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן