יחימוביץ': להדיח את מנכ"ל פלאפון; אלוביץ': מגבים אותו

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', פנתה ליו"ר דירקטוריון פלאפון, שאול אלוביץ', ופרסה מגוון טענות קשות על התנכלות מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, לעובדיו. בין היתר כתבה יחימוביץ' על ניהולו הכושל של המנכ"ל ויחסו המשפיל לעובדים שיביא לטענתה להגברת נטישת מנויים מהחברה.

יחימוביץ' טענה בפני אלוביץ כי שרון ניסה לשבור את התאגדות העובדים "החוקית והמוצדקת" של עובדי החברה וכי השיא הגיע אתמול כשבהוראתו נלקחו רכבי הליסינג של העובדים השובתים על חפציהם האישיים כולל כיסאות תינוק, בצעד "שהוא חסר תקדים בחריפותו בתחום יחסי העבודה".

"לא העובדים אחראים להידרדרות במצבה של פלאפון – אלא גיל שרון שמכהן יותר מדי שנים בתפקידו, ושבימים אלה עסוק גם בלהשמיד את שאריות המוניטין של פלאפון במאבקו בעובדים".

יחימוביץ' | צילום: ארטיום דגל

כמו כן הציגה יחימוביץ' את הנתונים הכספיים מהרבעון האחרון של פלאפון וטענה כי על אף ש-20 אלף ממינויי החברה נטשו במהלך הרבעון ועל אף שהרווח הנקי של פלאפון צנח ב-41.4%, שרון עדיין נהנה משכר אסטרונומי ומנותק מהמציאות בעלות של יותר מ-36 מיליון שקל.

"חוסר הנכונות של גיל שרון לקבל את השינויים באקלים העסקי והחברתי בישראל, בא לידי ביטוי ביתר שאת השבוע, בעת שניסה לשבור את התאגדות העובדים החוקית והמוצדקת של עובדי החברה", טענה יחימוביץ'. "שרון מתעמר באותם עובדים מסורים ומוכשרים, שבמשך שנים אפשרו לו לקבל עשרות מיליוני שקלים, בשנים שבהן החברה שגשגה, בהיעדר תחרות בשוק".

לבסוף סיכמה יו"ר מפלגת העבודה: "לאור האירועים האחרונים בחברת פלאפון והתנהלותו השערורייתית של המנכ"ל אני מבקשת שתכנס בזמן הקרוב את דירקטוריון החברה לדון בהדחתו של גיל שרון מתפקידו כמנכ"ל החברה והחלפתו במנכ"ל ראוי ומתאים יותר לחברה, בעת הנוכחית. בוודאי תסכים איתי כי הדבר יסייע בידך להצדיק את ההשקעה הכספית הגדולה שלקחת על עצמך בעת רכישת פלאפון".

אלוביץ' עונה:  "גיל נחשב לאחד המנהלים המוכשרים והמצוינים במשק הישראלי"

"אפתח באמירה חדה וברורה: דירקטוריון החברה ואני בראשותו, מגבים באופן מלא את גיל שרון בכל פעולותיו הקשורות בסכסוך בין פלאפון להסתדרות", כתב אלוביץ' באיגרת לעובדי החברה. "פנינו לא למאבק, כמו שרבים מנסים לייחס לנו. פלאפון היא חברה שומרת חוק ופועלת על פי חוק. ואנו מצפים כי אלה הטוענים לנציגות יפעלו גם הם על פי חוק", 

"גיל נחשב לאחד המנהלים המוכשרים והמצוינים במשק הישראלי. בהובלתו הפכה פלאפון למובילת השוק הסלולרי בישראל. פלאפון סיימה את שנת 2011 עם התוצאות העסקיות הטובות בענף והינה כיום החברה הרווחית והצומחת ביותר מבין חברות הסלולר בישראל. כהערכות לתחרות הוביל גיל שרון את אסטרטגיית צירוף המפעילים הווירטואליים ברשת פלאפון וחתם הסכם נדידה עם הוט מובייל, צעדים שהובילו לצמצום השחיקה בהכנסות בשנת 2012 ואילך".

אלוביץ' | צילום: מוטי אלמליח

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן