Forbes Israel Logo

מוטי אלמליח מונה למנכ"ל בזק בינלאומי

מוטי אלמליח מונה למנכ"ל בזק בינלאומי וצפוי להיכנס לתפקידו בימים הקרובים. הוא יחליף את איציק בנבנישתי, אשר שימש כמנכ"ל בזק בינלאומי בשבע השנים האחרונות.

אלמליח, 55, הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, כיהן בשמונה השנים האחרונות כמנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית ובעל היכרות מעמיקה וניסיון רב בעולמות הטלקום ופתרונות התקשורת למגזר הפרטי והעסקי.

אלמליח. יכנס לתפקידו בימים הקרובים | צילום: יח"צ

אלמליח שהחל את דרכו המקצועית במכללת בזק ובאגף ההנדסה בבזק, שימש במשך כ-10 שנים בתפקידי הנדסה ושיווק בחברה והיה ממקימי חברת בזקכל שמוזגה לתוך בזק בינלאומי. לאלמליח 18 שנות ניסיון כמנכ"ל חברות בארץ ובחו"ל: קודם להיותו מנכ"ל יורוקום, כיהן כמנכ"לTelit וכמנכ"ל חברת אלגדקום, אשר התמחו בעולמות הסלולר והאינטגרציה של מערכות תקשורת וליווה את הנפקתן בחו"ל.

כמו כן שימש אלמליח כדירקטור בחברת יס וכיום משמש כדירקטור בחברת סאטקום. בשנים האחרונות מכהן גם כיו"ר דירקטוריון חברת DM engineering העוסקת בפתרון ובאינטגרציה של מערכות מולטימדיה ותקשורת ויו"ר חברת תפנית דיסקונט, המנהלת תיקי נכסים.

שאול אלוביץ, יו"ר קבוצת בזק איחל לאלמליח הצלחה בתפקידו החדש והביע את בטחונו כי תהיה לו תרומה משמעותית בהצעדתה של בזק בינלאומי קדימה. "ניסיונו המקצועי הרב של מוטי והיכרותו המעמיקה עם השווקים בהם בזק בינלאומי פועלת, יסייעו לו להתמודד בהצלחה עם אתגריה העכשוויים והעתידיים של החברה", אמר.

אלוביץ הביע שוב את הערכתו הגדולה לאיציק בנבנישתי והודה לו על תרומתו הרבה להצלחתה של בזק בינלאומי במהלך כהונתו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.