Forbes Israel Logo

דוחות בנק הפועלים סידרו לשרי אריסון רווח יומי של 161 מיליון שקל

בעל השליטה בחברת בזק, שאול אלוביץ', הוא הווינר הגדול של יום המסחר בבורסה באחד העם. אלוביץ' נהנה מעלייה של 4.8% במניית החברה שבבעלותו והוסיף כ-22 מיליון שקל להונו.

אחריו מדורגת בעלת השליטה בבנק הפועלים, שרי אריסון, שהרוויחה 161 מיליון שקל כתוצאה מעליית מניית הבנק בכ-3.6% לאחר פרסום הדוחות הכספיים לרבעון השני של 2013. משלימים את חמישיית הווינרים: מיקי פדרמן (אלביט מערכות, 79 מיליון שקל), עפרה שטראוס שהוסיפה 75 מיליון שקל להונה ושלמה אליהו (מגדל) עם 72 מיליון שקל יותר מאשר אתמול.

שרי אריסון | צילום: יח"צ

בראש דירוג הלוזרים היומי נמצא יצחק תשובה, שהפסיד 151 מיליון שקל לאחר שהקבוצה בשליטתו, דלק, ירדה היום ב-1.9%. אחריו מדורג עידן עופר (החברה לישראל9 שאיבד היום 120 מיליון שקל מהונו בעקבות נסיגה של 2% במניית החברה לישראל.

עוד בחמישיית הלוזרים היומית של מדד פורבס: דוד עזריאלי, שסיים את יום המסחר עם 26 מיליון שקל פחות מאשר אמש, מתיו ברונפמן (דיסקונט) שהפסיד 12 מיליון שקל ונועם לניר (בבילון) עם 9 מיליון דולר פחות.  

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.