חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מדד הטייקונים: בזק קפצה ב-4.5% במסחר – כמה הרוויח שאול אלוביץ'?

שאול אלוביץ', בעל השליטה בקבוצת בזק, הוא המנצח הגדול של המסחר היום באחד העם. בזק קפצה במהלך המסחר ב-4.5% והסבה לאלוביץ' רווח של 188 מיליון שקל על הנייר, כך עולה לפי מדד הטייקונים היומי של פורבס. 

גם שרי אריסון יכולה לחייך היום. לראשונה מזה כשנתיים, הודיע הבוקר בנק הפועלים כי החליט לחלק לבעלי המניות דיבידנד במזומנים – זאת לאחר שפנה אל המפקח על הבנקים וקיבל את אישורו. סכום הדיבידנד שיחולק לבעלי המניות עומד על כ-92.2 מליון שקל, ומהווה כ-0.7% מההון המונפק והנפרע של הבנק.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

החדשות הטובות עשו את שלהן ומניית הבנק עלתה ב-3.4% והוסיפה לאחזקותיה של אריסון, בעלת השליטה, 155 מיליון שקל. עוד ברשימת המרוויחים נמצא אליעזר פישמן (33 מיליון) מוזי ורטהיים (29 מיליון) ומת'יו ברונפמן (23 מיליון).

שאול אלוביץ' | צילום: מוטי אלמליח

בצדו השני של הכביש נמצא עידן עופר, בעל השליטה בחברת האחזקות החברה לישראל שמנייתה נחלשה היום ב-1.2% מה שצמצם את שווי האחזקה של עופר ב-108 מיליון שקל. דוד עזריאלי, בעל השליטה בקבוצת עזריאלי, נמצא אחריו עם הפסד 94 מיליון שקל כאשר המניה נחלשה ב-1%. עוד בחמיישה יצחק תשובה, עפרה שטראוס ומיקי פדרמן.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן