יריב נורנברג מונה לראש הנציגות של הבנק השוויצרי יוליוס בר בתל אביב

הבנק השוויצרי יוליוס בר, לניהול הון פרטי הודיע על מינויו של יריב נורנברג לראש נציגות הבנק בתל אביב. המינוי יכנס לתוקף ב-7 לאפריל. נורנברג יתמקד בהמשך פיתוח העסקים המקומיים וידווח לסטפן קאמפ, משנה למנכ"ל איזור אמריקה הלטינית וישראל.

נורנברג הינו בעל תואר שני כפול ביחסים בין לאומיים וניהול ציבורי מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק ומהמכון למדעי מדינה (IEP) בפריז, וכן תואר ראשון בפילוסופיה ויחסים בין לאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא בעל ניסיון רב בפיתוח עסקי ואסטרטגיה, כמו גם בקביעת מדיניות, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי.

נורנברג. מונה לראש נציגות הבנק בתל אביב | צילום: יח"צ

בתפקידו האחרון היה נורנברג חבר בצוות הניהול של חברת בטר פלייס. לפני כן ניהל במשך כ-4 שנים את צוות המחקר המודיעין והאסטרטגיה הארגונית באמדוקס, וכן שימש כיועץ בבנק העולמי, שם היה אחראי על צוות משימה מקצועי בתכנית מחקר.

מינויו משקף את הנחישות של יולויס בר למלא תפקיד מרכזי במתן שרותי ניהול לקהל הלקוחות הישראליים, הנמצא בצמיחה מהירה. "אני שמח לקדם בברכה את יריב בבואו לעמוד בראש המשרד שלנו בתל אביב. המוטיבציה, הקשרים והניסיון שלו בתחום ההיי-טק והיזמות, מהווים תוספת משמעותית עבורנו, לטובת המשך הרחבת העסקים שלנו בישראל", אמר קאמפ.

יוליוס בר פתח את הנציגות בתל אביב בתחילת 2012, לאחר שזיהה כי את פוטנציאל השוק המקומי להגדלת מעגל הלקוחות ומגוון השירותים אשר ניתן לספק להם. קבלת רישיון הייעוץ, במקביל להטמעת חטיבת ניהול העושר הגלובלית של מריל לינץ מ-2013, מאפשרים ליוליוס בר להעניק שירותי ייעוץ השקעות וניהול תיקי ההשקעות מהנציגות בתל אביב.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן