ישראלי נהרג בפיגוע בצומת תפוח

ישראלי בשנות ה-30 לחייו נרצח הבוקר (ג') בפיגוע דקירה בצומת תפוח. לפי דיווחים ראשוניים, מחבל פלסטיני דקר את הישראלי בחזה ופצע אותו אנוש. לאחר מכן חטף המחבל את נשקו של הישראלי וניסה לבצע ירי.

כוחות מג"ב שהיו במקום השתלטו על המחבל ופצעו אותו, אך כוחות מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הישראלי, תושב אחד היישובים ביו"ש. כרגע לא ברור האם הישראלי נהרג מדקירת הסכין או משימוש בנשק. המחבל עצמו נפצע בינוני ופונה לבית החולים בלינסון.

גיל ביסמוט מפקד מחוז שי בזק"א, אמר לגל"צ: "הגענו לשטח כמה דקות לאחר האירוע. והבנו שהמחבל נוטרל על ידי כוחות מג"ב. לפי דיווחים שונים המחבל עמד עם הישראלי בטרמפיאדה ופתאום הוציא סכין ודקר אותו ללא שום התרעה".

נרי, אחד מהפרמדיקים במד"א, אמר לגל"צ: "בשעה 8:07 קיבלנו הודעה על פיגוע דקירה בצומת תפוח. במקום זיהינו את אחד התושובים מאזור השומורון מוטל לצדי הדרך, שלידו סכין גדולה מגואלת בדם. זיהינו דקירה חזקה מאוד באזור החזה, ללא סימני נשימה ודופק. ניסינו לבצע פעולות החייאה – אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו".

צומת תפוח הוא אחד הצמתים המרכזיים בשומרון ובנוי כמעגל תנועה. הצומת נמצא כ-10 ק"מ מצומת אריאל, והוא ממוקם בסמוך להתנחלות כפר פתוח.

בשל מיקומו המרכזי נרשמו בו בעבר מספר ניסיונות פיגוע ואירועים רבים של יידויי אבנים. יש לציין כי בעקבות רגישות המקום ממוקם בו מחסום של צה"ל המיועד לבידוק ביטחוני של פלסטינים

צילום: אפי אליאן, וויקיפדיה

לאתר דה פוסט

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן